مدیر تیم پرسپولیس اظهار کرد: این باشگاه تاریخ، افتخار و هوادار میلیونی دارد، هر کسی مالک آن شود، باید افتخار کند.

افشین پیروانی پس از بازی با نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی بود و به تیم نفت هم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کرد. ما پرسپولیسیم و محکوم به بردیم. امروز بازی خوبی را انجام دادیم و از الان منتظریم تا ببینیم بازی بعد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم.

او درباره قول‌های هفته قبل درویش در تمرینات درباره مطالبات بازیکنان نیز گفت: شب گذشته هم آقای درویش تشریف آوردند و قرار بر این شد که تا قبل از داربی یا تا پایان سال پرداختی داشته باشند. خواهشی که دارم، باشگاه ما واقعا مشکل مالی دارد. از بچگی که طرفدار این تیم هستم مشکل مالی داشت، بازیکن، مربی، سرمربی و مدیر هم شدیم باز هم مشکل مالی داریم.

پیروانی ادامه داد: در آینده هم این مشکلات قطعا خواهد بود، اما حیف است این تیم پرطرفدار اینگونه دغدغه مالی داشته باشد. برخی تیم‌ها از ابتدای فصل اندوخته و بودجه مشخصی دارند. باید یک راهکاری پیدا کنند. تا شاهد این معضلات نباشیم.

او درباره نگرانی هواداران از انتقال مالکیت پرسپولیس به یک وزارتخانه به جز وزارت ورزش نیز گفت: هر کس که پرسپولیس را بگیرد و مالکش شود یک افتخار برای او است. پرسپولیس تاریخ، تمدن و افتخار دارد. باشگاه بزرگ با میلیون‌ها طرفدار است که هر کس می‌آید باید با تفکر بیاید تا به تیم کمک کند.

مدیر پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بیماری غلام پیروانی نیز گفت: او برادر و عزیز ماست. عمل سختی داشت اما الان شرایط خوبی دارد. ممنونم از همه کسانی که پیگیر حال او بودند. آرزوی سلامتی برای همه مریضان دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)