مرجع خبری پرسپولیس : گلزن پرسپولیس در دربی جام حذفی سال 78 گفت: روز گلزنی به استقلال در فینال جام حذفی یکی از بهترین و مهم‌ترین روزهای زندگی‌ام محسوب می‌شود.

افشین پیروانی در آستانه دربی گفت: شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است. آبی‌پوشان در مسابقات لیگ در صدر جدول هستند و نتایج بهتری را کسب کرده‌اند اما مانند همیشه شرایط این بازی فرق می‌کند.

در صورتی که دو تیم از تک موقعیت‌های خود استفاده کنند می‌توانند به برتری برسند.

وی با بیان اینکه حساسیت این بازی به صورت ویژه با سایر دربی‌ها به این دلیل که تیم بازنده از دور رقابت‌ها کنار می‌رود، فرق دارد؛ تأکید کرد: هفته‌های گذشته تماشاگران با پرسپولیس قهر بودند اما به نظرم در این بازی آنها نیز با تیم محبوب خود آشتی کرده و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. امیدوارم پرسپولیس با یک بازی تماشاگرپسند تیم برتر میدان لقب بگیرد.

پیروانی در مورد نتایج پرسپولیس در فصل جاری گفت: پرسپولیس امسال نتایج خوبی نگرفته و امتیازات زیادی را از دست داده است. یکی دو تا مصاحبه هم از طرف کادرفنی، باعث قهر تماشاگران شد. این بازی با سایر بازی ها متفاوت است و تماشاگر برای حمایت پرسپولیس به قدر کافی به ورزشگاه می‌آید.

آخرین گلزن دربی حذفی که گلش منجر به قهرمانی پرسپولیس در سال 78 شد در مورد این بازی تصریح کرد: در سال 78 هم قهرمان لیگ شدیم و هم قهرمان جام حذفی و در مجموع سال بسیار خوبی را با پرسپولیس سپری کردم.

وی ادامه داد: 2 روز برای من در دوران ورزشی‌ام بسیار مهم است. یکی گلی که در فینال جام حذفی به استقلال زدم و یکی هم روز بازی ایران و استرالیا در ملبورن. این 2 روز را هیچگاه فراموش نمی‌کنم. پرسپولیسی‌ها نیز هرگاه من را می‌بینند به خصوص در آستانه دربی، خاطره آن گل معروف در دربی حذفی را برایم زنده می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)