پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه این تیم هنوز به مهدوی‌کیا نیاز داشت، گفت: این بازیکن نباید با یک جلسه از فوتبال برود.

افشین پیروانی درباره خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال عنوان کرد: به نظر من مهدوی‌کیا می‌توانست حتی در بازی آخر پرسپولیس مقابل راه‌آهن که تیم به سانتر احتیاج داشت 20،25 دقیقه برای پرسپولیس به میدان برود.

وی ادامه داد: او هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی بازیکن بسیار باارزشی است و می‌شد برای خداحافظی‌اش تصمیم بهتری گرفت. هرچند خودش می‌داند که صلاحش چیست، امیدوارم در عرصه‌های دیگر موفق باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: حضور بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا و کریمی از همه لحاظ می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و اگر مهدوی‌کیا در تیم می‌ماند به نفع همه بود. امیدوارم مهدی را راضی کنند تا دوباره برگردد.

پیروانی در خصوص تمایل گل‌محمدی برای استفاده از مهدوی‌کیا به عنوان مربی تاکید کرد: احساس می‌کنم این یک امتیاز برای مهدوی‌کیا است اما مهدی بازیکن این تیم بوده و خودش هم عاقل‌تر و بالغ‌تر از بقیه است و می‌داند باید چه کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که برخلاف اکثر کشورهای جهان در ایران برای بازیکنان بزرگ بازی خداحافظی در نظر نمی‌گیرند تصریح کرد: خود من به همراه پرسپولیس تا به حال در 3 مراسم خداحافظی بازیکنان عرب شرکت کردم اما نمی‌دانم چرا در ایران اینصور نیست. من سال‌ها در پرسپولیس بودم و کاپیتان این تیم اما با یک تلفن از من خواستند دیگر نیایم و زمانی که سرمربی تیم بودم با یک نامه عذر من را خواستند. این کارها دل هر کسی را می‌شکند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با اینکه چرا فقط برای عابدزاده بازی خداحافظی رسمی برگزار شد گفت: چون بایرن آن زمان در دبی بود خواستند که به ایران بیاید. البته شاید استدلال دوستان این است که اگر برای یک نفر بازی خداحافظی بگیرند دیگران ناراحت می‌شوند. مهدوی‌کیا سال‌ها برای فوتبال ما زحمت کشیده و نباید با یک جلسه نیم ساعته از فوتبال برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)