پرسپولیس نیوز : مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار تیم ملی ما به جایی رسیده که حتما باید در دوحه قطر با ببریم.

افشین پیروانی اظهار داشت: بازی بسیار حساس و مهمی مقابل قطر داریم، قطری که به خوبی از میزبانی‌اش استفاده می‌کند. حریف اصلی ما میزبانی آنها است، نه خود قطر؛ یعنی آب و هوا، جو استادیوم و داوری به نفع آنها است.

وی ادامه داد: قطر نسبت به گذشته قوی تر شده چون بازیکنان چند ملیتی زیادی را در اختیار دارد. هم‌قسم شدن بچه‌ها و یکی بودن آنها نشان می‌دهد برای برد به میدان می‌روند چون 2 جلسه تمرین تیم ملی را دیدم و متوجه شدم بچه‌ها خیلی همدل هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی در مورد حضور وینگادا در تیم ملی نیز متذکر شد: شاید این موضوع تا حالا رسم نبوده، اما من با وینگادا کار کرده‌ام و آدم فوق‌العاده با شخصیتی است و بار فنی خوبی دارد. امیدوارم بتواند به تیم ملی کمک کند. نمی‌دانم تصمیم کی‌روش چه بوده که وینگادا را به تیم ملی آورده اما چون وینگادا روی فوتبال ما شناخت دارد و از کشورهای عربی اطلاعات دارد، امیدوارم بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

پیروانی در پایان گفت: شانس صعود ما به جام جهانی به اندازه کره‌جنوبی و ازبکستان نیست اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. مهمترین بازی ما مقابل قطر است و اگر ببریم، امیدوارتر می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)