افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس می‌گوید: اگر تیمی توانست ۵ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود آن وقت همه ما به احترامش می‌ایستیم.

پس از پایان بازی پرسپولیس و فجر سپاسی در آخرین هفته لیگ برتر، افشین پیروانی مصاحبه نسبتا تندی انجام داد.

مدیر تیم پرسپولیس بدون اسم آوردن از کسی یا تیمی عنوان کرد: «دو باشگاه تبریک قهرمانی پاک گفتند و آنقدر این را می‌گویند که ما در حال شک کردن به پاک بودن هستیم! این موضوع در حال لوث شدن است. اینکه ۴۸ ساعته کرونا خوب شود و اینکه امتیاز معیشتی بدهند را نباید دامن بزنیم، چرا که دیگر بحث هواداری و کری خواندن می‌شود.»

پس از پایان بازی با فجرسپاسی مصاحبه‌ای انجام دادید که نشان می‌داد از برخی اتفاقات دلخور هستید؟

من هرگز به خاطر خودم نه از کسی و نه تیمی دلخور شده ام. اگر حرفی زدم یا مصاحبه‌ای انجام دادم فقط و فقط به خاطر پرسپولیس و هوادارانش بوده است. نمی‌توانم بایستم و تماشا کنم بعضی‌ها هرکاری دوست دارند یا هر حرفی دلشان می‌خواهد بزنند.

گفتید که «دو باشگاه تبریک قهرمانی پاک گفتند و آنقدر این را می‌گویند که ما در حال شک کردن به پاک بودن هستیم!» منظورتان چه تیم‌هایی بود؟

نیازی به توضیح مجدد یا توضیح واضحات نیست. هرکسی که در این چند سال فوتبال ایران را تعقیب کرده باشد متوجه می‌شود چه می‌گویم. این نوع حرف زدن درشأن فوتبال ایران نیست اما بعضی‌ها عادت کرده اند چه قهرمان شوند و چه نشوند همین صحبت‌های سخیف را مطرح کنند.

فقط یکی دو نفر از تیم‌های رقیب این جمله را گفتند؟

من نه اسمی‌می‌آورم و نه دوست دارم اسمی‌بیاورم. استقلال قهرمان شده و مبارکشان باشد اما فراموش نباید کرد که ما هنوز ۵ بریک جلو هستیم!

منظور شما ۵ قهرمانی متوالی است؟

به هرحال اگر تیمی توانست ۵ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود آن وقت همه ما به احترامش می‌ایستیم. پرسپولیس تنها تیمی در تاریخ فوتبال ایران است که این افتخار تاریخی را به عنوان یک رکورد به ثبت رسانده است. بعید می‌دانم و حتی می‌گویم امکان ندارد هیچ تیم ایرانی دیگری بتواند چنین رکورد رشک برانگیزی را در فوتبال ایران به ثبت برساند.

هواداران پرسپولیس با وجود اعلام خرید بیرانوند و پورعلی گنجی هنوز نگران وضعیت این تیم و خریدهای تابستانی تیم خود هستند. افشین پیروانی به عنوان مدیرتیم و یک پرسپولیسی چه اطمینانی می‌تواند به آنها بدهد؟

انشالله پرسپولیس بهترین خریدها را درفصل نقل و انتقالات خواهد داشت. هواداران پرسپولیس ولی نعمت ما هستند و ازهمه این عزیزان خواهش می‌کنم از تیم حمایت کنند. ما فصل آینده می‌خواهیم با کسب بهترین نتایج و قهرمانی لبخند روی لبان این عزیزان بیاوریم و جای نگرانی نیست. باشگاه به دنبال خرید بهترین‌ها و برآورده کردن انتظار هواداران عزیز است. لطفا از قول من بنویسید ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس چگونه به دست آمد؟ وقتی که ما باختیم ولی کل استادیوم تیم را تشویق کردند. ما جام نیاوردیم همه با هم گریه کردیم. این اتفاقات و اتحاد پرسپولیسی‌ها عامل اصلی این ۵ قهرمانی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)