پرسپولیس نیوز : افشین پیروانی می گوید تمایلی به صحبت درباره حضور در پست مدیریت تیم های فوتبال پرسپولیس ندارد. این پیشنهادی است که به کاپیتان اسبق قرمزها مطرح شده اما او می گوید تیم این روزها به آرامش نیاز دارد.

افشین پیروانی با پیشنهاد ویژه مدیران پرسپولیس روبرو شده است. او شاید یکی از جوان هایی باشد که مثل تیم های بزرگ اروپایی چنین پستی را می گیرد. افشین که در میان فوتبالیست های ایرانی بالاترین مدرک تحصیلی را دارد.او فارغ التحصیل دکترا مدیریت ورزشی از امریکا ست.

پیروانی در دوران بازی اش همیشه یکی با شخصیت ترین و کم حاشیه ترین فوتبالیست های ایران محسوب می شد.او کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس را در کارنامه دارد. در ساعات گذشته شایعه شده قرار است ماتیاس سامر پرسپولیس باشد و وقتی این سئوال را از او می پرسیم با خنده می گوید:«خدا را شکر یک بار هم لقب ماتیاس سامر گرفتیم !» و بعد ادامه می دهد:«به نظرم پرسپولیس این روزها بیش از هر چیز نیار به همدلی و آرامش دارد.واقعا دوست ندارم وارد این بحث ها بشوم . فقط می خواهم بگویم آقای نژادفلاح یکی از افراد موفق فوتبال ایران است و امید دارم با حضور ایشان ، تیم در مسیر موفقیت گام بردارد.»
پیروانی درباره کادر فنی جدید پرسپولیس گفت:« برانکو یکی از بهترین مربیانی است که به ایران آمده و کارنامه خوبی هم دارد و از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی آشنایی لازم را دارد.علاوه بر برانکو،دستیاران خوبی هم به این تیم اضافه شده اند.آقا کریم هم یکی از بهترین همبازیان و دوستان من است و هواداران هم علاقه زیادی به او دارند و مطمئنم می تواند به تیم کمک کند».
افشین که بعد از رفتن علی دایی از این تیم جدا شد ، یکی از منتقدان اساسی این شکل تغییرات بود اما به یکباره تصمیم گرفت سکوت کند؛« به این نتیجه رسیدم با سکوتم به تیم کمک کنم چون پرسپولیس متعلق به هواداران است. مدیریت وقت تصمیم به تغییرات گرفت و ما اصلا از این تغییرات گلایه ای نداشتیم چون به هر حال هر آمدنی ، رفتنی دارد. بحث من به عنوان یکی از خانواده پرسپولیس درباره شکل تغییرات و برخوردی بود که با یک چهره سرشناس فوتبال ایران مثل علی دایی داشتند. تغییرات حق شان بود اما نه به آن صورت و من از این گلایه داشتم اما بعد از مدتی سکوت کردم که آرامش تیم به هم نریزد چون برای پرسپولیسی ها هیچ چیز نباید مهمتر از خود تیم باشد.»
این سکوت آیا ارتباط به پرداخت معوقات شان از سوی باشگاه داشت. این اتهامی بود که آن روزها گروهی از نزدیکان به تیم موقت باشگاه به پیروانی زدند و مربی پیشین قرمزها در پاسخ به این سئوال با لبخندی می گوید:«اگر شما پولی از پرسپولیس گرفتید ، من هم گرفتم! مدیریت قبلی باشگاه چکی به من داد که هیچ وقت پاس نشد. قبل از تاریخی که باید چک من نقد می شد ،آن مشکلات برای آقای سیاسی اتفاق افتاد و هیچ وقت آن چک پاس نشد.من به عشق هواداران و تیم پرسپولیس در این تیم کار کردم و تمام آرزوی من موفقیت تیم محبوبم است و امیدوارم با تیم مدیریتی جدیدی که آقای نژادفلاح درست کرده اند پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)