خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است که یحیی گل محمدی بسیار خوش شانس است که با مدیریت و بازیکنان فعلی پرسپولیس همکاری می کند.

افشین پیروانی گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل صبا قم بسیار خوب بازی کرد و ای کاش از اول فصل نفرات به خود می آمدند و جایگاه تیم بهتر از این بود.

وی ادامه داد: حق پرسپولیس در دیدار مقابل صبا برد بود اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت های بدست آمده به شکل مناسب استفاده کنیم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه زمین های بازی بعضی از ورزشگاه های ما بسیار غیر استاندارد است و این مساله باعث شده تا کیفیت فوتبال ما هم پایین بیاید.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از عملکرد خط دفاعی پرسپولیس، تصریح کرد: دفاع پرسپولیس بسیار خوب کار می کند و اکثر بازیکنان پرسپولیس ملی پوش هستند و توقع ما هم چنین عملکردی از آنها است.

وی در مورد نیمکت نشینی محسن بنگر در بازی های اخیر، تصریح کرد: بیرون نشستن بنگر نشان از ضعف این بازیکن نیست و او هر وقت به میدان رفته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده از زمان حضور گل محمدی به عنوان سرمربی در پرسپولیس، اظهار داشت: با آمدن گل محمدی شوک بسیار خوبی به پرسپولیس وارد شد و ای کاش امتیازات نیم فصل نخست را به آسانی از دست نمی دادیم.

پیروانی با اشاره به نقش رضا حقیقی در خط هافبک پرسپولیس در روند روبه رشد این تیم از زمان حضور، خاطرنشان کرد: اضافه شدن رضا حقیقی به پرسپولیس تصمیم درستی بود که در کمیته فنی اتخاذ شد زیرا در نیم فصل نخست بارها گفته شد که تیم در خط هافبک دچار مشکل شدید است.

وی ادامه داد: باید به رویانیان خسته نباشید بگویم زیرا او توانست نفرات بسیار خوبی را برای پرسپولیس جذب کند و این نفرات می توانند در آینده به پرسپولیس کمک زیادی کنند.

پیروانی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارد، گفت: به طور حتم پرسپولیس این شانس را دارد و با توجه به پتانسیل بالای این تیم فکر می کنم در لیگ هم هنوز هیچ چیز برای پرسپولیس به پایان نرسیده است.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص حمایتش از سرمربیان سال های اخیر این تیم و انتقاد های تند بعضی پیشکسوتان از گل محمدی، اظهار داشت: زمانی که هدایت پرسپولیس بر عهده من بود سه پیشکسوت تیم در یک برنامه تلویزیونی با وجود اینکه تیم من بازی های خود را می برد به دلیل اینکه خودشان در راس تیم نبودند انتقادات نادرستی را مطرح کردند که حواشی زیادی را برای ما به وجود آورد.

وی افزود: یکی از این دوستان سال گذشته هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و دید این حواشی ها چه مزه ای دارد و صابون بعضی اتفاقات به تنش خورد اما هنوز 2 نفر از آن دوستان هدایت پرسپولیس را برعهده نگرفته اند.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: فکر می کنم باید همیشه به یکدیگر خوبی کنیم تا جواب خوبی را بگیریم و من همیشه برای سرمربیان پرسپولیس آرزو موفقیت کرده ام.

پیروانی تاکید کرد: آمار من در پرسپولیس فوق العاده بود اما با این وجود از من انتقاد های فراوانی می کردند که امیدوارم برای هیچ مربی چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی در خصوص اینکه چرا پیشکسوتان استقلال این چنین از سرمربی تیم خود انتقاد نمی کنند، گفت: استقلال هم چون بازی های خود را می برد پیشکسوتانش سکوت کردند. پیشکسوتان هر دو تیم فکر می کنند که می توانند هدایت تیم های خود را برعهده بگیرند. اعتقاد دارم باید همیشه به همکاران خود احترام بگذاریم و برای آنها آرزوی موفقیت داشته باشیم.

پیروانی افزود: یحیی گل محمدی از آدم های خوش شانسی است که با چنین نفرات خوبی در پرسپولیس کار می کند زیرا این تیم مدیریت بسیار خوبی دارد و همچنین بازیکنان توانمند در اختیار گرفته است. من حتی این مساله را در زمان ‍‍ژوزه نیز به این مربی گفتم که برای همکاری با چنین نفرات و مدیریتی بسیار خوش شانس است.

وی تاکید کرد: در دیدار روز گذشته شاید در پرسپولیس به غیر از دو بازیکن خارجی که به میدان رفتند هشت بازیکن تیم ملی پوش بودند و این نشان از پتانسیل بالای پرسپولیس است.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا ابتدای فصل از سرمربی خارجی حمایت می کرد، گفت: اول فصل من گفتم سرمربی خارجی چون جو سکو ها علیه مربی ایرانی است و الان هم چون می بریم حاشیه ای ایجاد نمی شود. فوتبال ما مسموم است و من این مساله را به خوبی در لیگ یک احساس می کنم.

وی افزود: در لیگ یک اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توانم آن را باور کنم و جالب است بدانید از همین حالا تمام بدنم برای بازی روز چهارشنبه می لرزد. بزرگ ترین مشکل لیگ یک رایج بودن بحث دوپینگ در آن است.

پیروانی خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ کس به ما توجه نمی کند و همه به دنبال پست گرفتن هستند و همه ما را به کارهای بد ترویج می کنند.

وی ادامه داد: همین مسایل باعث شده است که وضعیت فوتبال به این شکل در بیاید و برای صعود به جام جهانی کارمان به آرزو و اما و اگر بیفتد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال خود تیم های پایه نداریم و وضعیت استادیوم های ما نیز کاملا مشخص است و با این وضعیت باید بدانیم نمی توانیم به سوی پیشرفت حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس باید برای فصل آینده چه کاری انجام دهد تا پس از سال ها بدون مشکل وارد لیگ شود اظهار داشت: مهم ترین اصل برای موفق بودن در لیگ یارگیری ابتدای فصل است به طور مثال اگر در ابتدای فصل دو هافبک دفاعی خوب جذب می کردیم شاید امروز پرسپولیس 10 امتیاز بیشتر داشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: با وجود این مسایل امسال رویانیان با مدیریت خوب خود توانست بازیکنان بسیار توانمندی را جذب کنند و مانند سال های گذشته نبودیم که هر بازیکنی رضایت نامه می گرفت به پرسپولیس ملحق می شد.

وی با اشاره به مشکلات خود در دوره سرمربیگری اش در پرسپولیس و برطرف شدن آنها در این فصل، تصریح کرد: سه ماه سرمربی پرسپولیس بودم که در آن مدت رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه با یکدیگر قهر بودند و به طور مثال زمانی که پاس را در همدان شکست دادیم مجبور شدم به همراه کریم باقری پول هتل تیم را بپردازم.

پیروانی اظهار داشت: اما امروز در پرسپولیس چنین مسایلی را مشاهده نمی کنید و همه نیاز های سرمربی تیم برآورده می شود و ای کاش در فوتبال ما 10 مدیر مانند رویانیان وجود داشت.

وی در خصوص راهکار پرسپولیس برای وارد نشدن به حاشیه، گفت: تنها راه برای وارد نشدن پرسپولیس به حواشی پیروزی در بازی های آینده است و فکر می کنم با امکانات خوبی که در تیم موجود است می توانند به این هدف مهم برسند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق در رابطه با وضعیت تیم خود در لیگ یک اظهار داشت: لیگ یک را که اصلا نباید بپرسید زیرا ما با هر بازی که داریم نگران می شویم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: بسیار جالب است که بدانید به من می گویند یک داور پیشکسوت را در کنار تیم استخدام کنیم که در خصوص داوری به مشکل نخوریم.

وی افزود: بحث دوپینگ، خریدن بازیکنان و بسیاری مسایل دیگر که نمی توانم اعلام کنم در لیگ یک وجود دارد که امیدوارم به آن هرچه سریعتر رسیدگی کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول باید بهتر یارگیری می کردیم و زمانی که من آمدم تیم ما از 9 بازی 7 امتیاز گرفته بود که خوشبختانه امروز وضعیت ما بسیار بهتر است. بازیکنان ما بسیار خوب کار کرده و به‌ آینده بسیار امیدوار هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)