پرسپولیس نیوز :  تیم‌های امید و جوانان پرسپولیس در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی دو بر یک به سود امیدها پایان یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این بازی که زیر نظر حمید استیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس انجام شد، امیر محمد مدنی و محمد خسروی برای امیدها و میلاد قادری برای جوانان گلزنی کردند.

مجید نائینی در پایان این بازی پیرامون شرایط تیم خود گفت: چهارشنبه هفته آینده بازی‌های ما دوباره از سر گرفته می‌شود و باید در زمین خودمان مقابل راه آهن بازی کنیم. متأسفانه یک مشکل در برنامه‌ریزی بازی‌ها وجود دارد که امیدواریم برطرف شود. الان باید سه بازی را در یک هفته انجام بدهیم و بعد یک هفته استراحت داریم. این شرایط اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار بازیکن ما مصدوم هستند. پای حسین بلال که در تمرین یکشنبه مصدوم شد در گچ است و معلوم نیست به بازی برسد. مدنی هم دیروز مصدوم شد ولی تا بازی آماده می‌شود. صابر صدیقی دفاع آخر ما هم دیروز پایش پیچید و به بیمارستان رفت. احسان میرزایی، فرزند مرحوم فرامرز میرزایی هم از ناحیه کمر آسیب دیده ولی پزشکان گفته‌اند تا چهارشنبه آینده آماده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)