در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان کره جنوبی در رقابت صدرنشین کره جنوبی و ژاپن مقابل کاوازاکی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان کره جنوبی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم کاوازاکی فرانتل ژاپن رفت که این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت در ضربات پنالتی تیم اولسان کره با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دو تیم دیگر از کره‌ جنوبی چهارشنبه در مرحله یک هشتم به میدان می‌روند. تیم چونبوک موتوروز کره به مصاف پاتام یونایتد تایلند خواهد رفت و تیم پوهانگ استیلرز سروزو اوزاکا دیدار خواهد کرد.

پیش از این نیز تیم ناگویای ژاپن ۴ بر ۲ تیم دائجوی کره جنوبی را شکست داده بود. شب گذشته نیز استقلال مقابل الهلال عربستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌های کنار رفت. امشب نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تیم پرسپولیس در شهر دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می‌رود و تراکتور تبریز هم از ساعت ۲۰:۳۰ در قطر به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

جمعه قرعه کشی ۸ تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار می شود و حریفان تیم‌ها به قید قرعه مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)