پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیداری دوستانه حریف کرجی خود را شکست دهد.

تیم ذخیره‌های پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل زرکان کرج که از ساعت 15:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد با نتیجه 2 بریک به برتری رسید. محمد عباس‌زاده در دقیقه 35 و 77 برای پرسپولیس گل زدند و تیم زرکان کرج در دقیقه 65 موفق به گلزنی شد.

 

پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب؛ مسعود همامی، مهدی جعفرپور، مهرداد کفشگری، حمیدرضا علی عسگری، مبین میردورقی، افشین اسماعیل‌زاده، مهدی دغاغله، علی علیپور، ژوزه تادئو، محمد عباس‌زاده و رضا خالقی‌فر.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 34 در یک رفت و برگشت گل برتری پرسپولیس در این دیدار دوستانه را به ثمر رساند.

دو تیم در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شدند و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. حمید درخشان در این نیمه، پیام صادقیان را به جای علی علیپور وارد زمین کرد.

*محمد نوری و رضا نورمحمدی در اواخر نیمه اول این بازی دوستانخ ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

*در پایان نیمه اول حمید درخشان به شدت از سوی هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر تشویق شد.

*در اوایل نیمه دوم پیام صادقیان که در 45 دقیقه اول به صورت اختصاصی دویده بوده به جای علیپور به بازی آمد تا بعد یک هفته مصدومیت شرایط بازی‌کردن پیدا کند.

*در دقیقه 65 یکی از بازیکنان تیم زرکان از فاصله 25 متری و روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه پرسپولیس و مسعود همامی را باز کرد.

*در دقیقه 87 محمد عباس‌زاده با ارسال دغاغله گل دوم خودش و پرسپولیس را ثبت کرد.

*پس از حضور صادقیان در زمین پرسپولیس دیگر بازیکنی را روی نیمکت نداشت تا او اولین و آخرین تعویض سرخپوشان در این مسابقه باشد.

*به علت کمبود بازیکن مهدی جعفرپور و مهرداد کفشگری در پست وسط بازی کردند.

*مبین میردورقی در پست دفاع چپ برای سرخ پوشان به میدان رفت و عملکرد ضعیفی داشت.

*حمید درخشان در طول بازی و مخصوصاً در نیمه دوم ساکت بود و از کنار نیمکت بازی بازیکنانش را تماشا می‌کرد.

*تادو مهاجم برزیلی پرسپولیس در بازی امروز مقابل حریف گمنام این تیم باز هم عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و نتوانست مقابل بازیکنان آماتور چیزی از خودش نشان بدهد.

*در شرایطی که تیم زرکان کرج بسیار آماتور بود اما بازی قابل قبولی نشان داد و بارها تا فتح دروازه پیش رفت اما مهاجمان این تیم در آفساید قرار می‌گرفتند تا حملات روی دروازه پرسپولیس تأثیری نداشته باشد. یکی از مهاجمان این تیم اضافه وزن داشت اما با این حال چند بار مدافعان پرسپولیس را اذیت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)