مرجع خبری پرسپولیس : بیست و پنجمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان با پیروزی تیم‌های الاهلی و الهلال پیگیری شد.

 

هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان یکشنبه شب با برگزاری هفت بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های الفیصلی، الشباب، الاهلی و الهلال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و سه بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

 

در روزی که الشباب با سه گل ناصر الشمرانی که در دقایق 19، 26 و 45 به ثمر رسید از سد النصر گذشت و صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ عربستان را تداوم بخشید، تیم الهلال نیز با 2 گل از سد نجران گذشت.

 

برای الهلال که یکی تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست در این دیدار خارج از خانه، محمد الشلهوب (41) و عادل هرماش (54) گل زدند. با این پیروزی الهلال 59 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به غیر از تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان، تیم‌های الغرافه قطر و الشباب امارات نیز حضور دارند.

 

دیشب همچنین تیم الاهلی در ورزشگاه “ملک عبدالله” بریده به مصاف الرائد رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. برای الاهلی در این بازی محسن العیسی (4)، تیسیر الجاسم (44 و 51) و ویکتور سیموئز (81 و 90) گل زدند و تنها گل تیم الرائد توسط دیبا ایلونگا در دقیقه 66 به ثمر رسید. الاهلی با این پیروزی 61 امتیازی شد و همچنان در فاصله 2 امتیازی الشباب صدرنشین باقی ماند. با این شرایط دیدار هفته آینده دو تیم الاهلی و الشباب که در خانه الاهلی برگزار می‌شود، تعیین کننده قهرمان فصل جاری لیگ عربستان خواهد بود.

 

الاهلی یکی از تیم‌های هم‌گروه سپاهان ایران در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست که در آن تیم‌های لخویای قطر و النصر امارات نیز حضور دارند.

 

– نتایج دیدارهای هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان به شرح زیر است:
* الاتحاد یک – النصر یک
* الاتفاق یک – الفیصلی 2
* الشباب 3 – النصر صفر
* الرائد یک – الاهلی 5
* القادسیه یک – هجر یک
* الفتح صفر – التعاون صفر
* نجران صفر – الهلال 2

جدول رده بندی:
1- الشباب 63 امتیاز
2- الاهلی 61 امتیاز – حریف سپاهان
3- الهلال 59 امتیاز – حریف پرسپولیس
—————————————————
13- القادسیه 18 امتیاز
14- النصر 10 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)