شاگردان سرخیو لوبرا با حضور یک نیمه‌ای و موثر هافبک ایرانی‌ خود موفق شدند در خانه بارسلونا B به پیروزی ارزشمندی برسد.

به گزارش تسنیم، در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به سگوندا شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال لاس‌پالماس در خارج از خانه میهمان بارسلونا B بود. زردپوشان جزایر قناری که در ابتدای این فصل با جذب چند بازیکن لالیگایی از جمله مسعود شجاعی روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند موفق شدند با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری دست یابند.

در این بازی که در حضور 6 هزار تماشاگر و در ورزشگاه مینی استادی برگزار می‌شد ابتدا بارسلونا با گل دقیقه 20 سانابریا از میزبان خود پیش افتاد تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد. در همان ابتدای نیمه دوم سرخیو لوبرا مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی کشورمان را به جای تانا به بازی فرستاد و همین کافی بود تا جریان بازی به سود لاس‌پالماس تغییر کند و این تیم توسط نوزت ژرمان (54) و ویسنته گومس (59) به گل برسد و کار را به سود خود به پایان ببرد.

زردپوشان جزایر قناری با این برد 26 امتیازی شدند و موقتاً به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم اسپانیا صعود کردند. در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در حال حاضر رکرتیوو هوئلوا با 27 امتیاز و دپورتیوو لاکرونیا با 26 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم هستند اما این 2 تیم یک بازی کمتر از لاس‌پالماس دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)