پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاراگ که با برد سرخ‌پوشان همراه بود زودتر از موعد قانونی به اتمام رسید.
 
دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاراگ در پایان بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس را در این بازی محسن مسلمان دقیقه 31، علی علیپور دقیقه 42 و سیدعلی فاطمی در دقیقه 53 به ثمر رساندند.
 
نکته قابل توجه این بازی پایان بازی پیش از 90 دقیقه بود به طوری که به دلیل بارش باران و وزش باد و برای جلوگیری از سرماخوردگی احتمالی بازیکنان داور بازی در دقیقه 35 نیمه دوم سوت پایان این بازی را به صدا در آورد و در واقع این بازی در زمان 80 دقیقه‌ای انجام شد.
 
 پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، علی نصیری، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی به میدان رفت.

پژمان جمشیدی همراه تیم پاراگ به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

روبه‌روی جایگاه تماشاگران عکس بزرگی از هادی نوروزی نصب شده که بازیکنان قبل از آغاز مسابقه مقابل آن جمع شدند و با ادای احترام برای شادی روحی هادی نوروزی فاتحه خواندند.

بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

قبل از آغاز مسابقه زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، مصطفی قنبرپور حدود 5 دقیقه با رضا چلنگر به طور اختصاصی صحبت کرد. به نظر می‌رسید صحبت‌های جدی‌ای در مورد مسائل مختلف میان آنها رد و بدل شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)