پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی نوجوانان به پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت 17 در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی به مصاف تیم ملی نوجوانان رفت که در پایان توانست با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی دست یابد.

گلهای سرخپوشان را محمد نوری، کریم انصاری‌فرد (دوگل)، سید مصطفی هاشمی (گل به خودی) و فرشاد احمدزاده به ثمر رساندند.

نکته قابل توجه در این دیدار گلزنی کریم انصاری‌فرد بود که پس از مدتها پایش به گل باز شد. ضربه قیچی انصاری‌فرد در این دیدار نیز به تیرک افقی دروازه اصابت کرد.

این دیدار با حواشی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:

*تیم ملی نونهالان در زمین شماره 2 تمرینات خود را دنبال کردند.

*5 ملی‌پوش پرسپولیس یعنی ماهینی، پولادی و سید جلال حسینی در تیم ملی به همراه امیر عابدزاده و خانزاده در تیم امید در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند. همچنین علی کریمی که از روز گذشته پا به توپ شده بود در تمرین امروز غایب بود. هادی نوروزی دیگر غایب این مسابقه بود.

*مهدی مهدوی‌کیا در این دیدار با لباس شخصی حاضر شده بود و در کنار علی دوستی‌مهر، روی نیمکت تیم ملی نوجوانان نشست. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر علت حضورش با لباس شخصی عنوان کرد: بازی در چمن مصنوعی است و برای بازیکنان اصلی مهیا شده به همین دلیل با لباس شخصی حاضر شدم. امروز صبح با پرسپولیس تمرین کردم و مسئله‌ای وجود ندارد. وی در مورد اینکه چرا روی نیمکت تیم ملی نوجوانان نشسته بود گفت: دوستی مهر مربی سابقم بود و به علت اینکه نیمکت پرسپولیس شلوغ بود، در کنار او نشستم. پیش از آغاز بازی با پرسپولیسی‌ها صحبت کردم.

*پسر یحیی گل‌محمدی نیز در این بازی روی نیمکت سرخپوشان نشسته بود.

*معدنچی که در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرده بود قبل از اتمام این مسابقه کمپ را ترک کرد.

*محمد قاضی نیز با سه پاس گل،امروز یکی از بهترین‌های زمین بود و بارها از سوی کادر فنی مورد تشویق قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)