پرسپولیس نیوز : دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در نیمه با یک گل به سود سرخپوشان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان که از ساعت 18 و 5 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد در نیمه اول با تک گل امید عالیشاه به سود سرخپوشان به پایان رسید.

*افشین اسماعیل‌زاده هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که امسال به تیم مس کرمان پیوسته امروز از روی نیمکت دیدار همبازیانش مقابل تیم سابقش را تماشا کرد.

*محسن عاشوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و از روی سکوی تماشاگران این بازی را تماشا کرد.

*در حالی که پرسپولیسی‌ها نیمه اول را با سوشا مکانی در درون دروازه آغاز کردند اما این دروازه‌بان قبل از پایان نیمه اول جای خود را به ایمان صادقی دیگر دروازه‌بان پرسپولیس داد.

*مدیر یکی از شرکت‌های تبلیغاتی که روز گذشته جلساتی را با پرسپولیسی‌ها برگزار کرده بود امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد تا دیدار پرسپولیس و مس را از نزدیک تماشا کند جالب اینجاست که این فرد پاکستانی است اما حدود 9 سال است که در ایران مشغول کار و تجارت است.

*از دقیقه 30 بازی در نیمه اول بازیکنان ذخیره پرسپولیس با اعلام برانکو مشغول گرم کردن بدن‌هایشان شدند.

*وینگو بگوویچ پیش از شروع بازی برخورد گرمی با برانکو سرمربی پرسپولیس داشت این دو مربی کروات هم سرمربی پرسپولیس بودند و هم سرمربی تیم‌های ملی امید کشورمان در مقطعی بوده‌اند البته برانکو در کارنامه‌اش هدایت تیم ملی بزرگسالان را هم دارد.

*تا پایان نیمه اول بیش از 150 تماشاگر در ورزشگاه درفشی‌فر حضور به هم رساندند.

*خط کشی‌های محوطه 18 قدم دو دروازه‌ ورزشگاه درفشی‌فر خطوط بسیار کمرنگی دارد و همین مسئله کار داوران را برای قضاوت سخت کرده بود.

*در اواسط نیمه اول مهمترین موقعیت گل‌زنی پرسپولیس توسط مدافعان و دروازه‌بان مس دور شد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس حملات مختلفی روی دروازه مس انجام دادند که در مهمترین صحنه ضربه محکم فرشاد احمدزاده با قدرت زیادی به تیر دروازه برخورد کرد که این صحنه مهمترین موقعیت جدی پرسپولیسی‌ها را برای گل‌زنی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در سومین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر و از ساعت 19 و 25 دقیقه به مصاف سپاهان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)