پرسپولیس نیوز : نیمه اول دیدار پرسپولیس و تیم ملی دانشجویان به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی دانشجویان با 2 گل به سود تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را در این بازی حمید طاهرخانی و پریموف به ثمر رساندند.

همچنین علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به تماشای این بازی نشست.

 

پرسپولیس که یک دست قرمزپوش بود برابر سفیدپوشان تیم ملی دانشجویان یک بازی کاملا برتر را با وجود حضو یک ترکیب متفاوت به نمایش گذاشت.

سرخپوشان می‌توانستند در دقیقه 15 روی همکاری خوب رامین رضاییان و مهدی طارمی به گل برسند. توپ به پریموف رسید اما ضربه او توسط قدیمی‌پور مهار شد.

شاگردان برانکو تنها 7 دقیقه بعد به گل رسیدند. اینبار هم پریموف با حرکت خوب خود در فضاهای خالی، در موقعیت مناسب قرار گرفت. دروازه‌بان حریف نتوانست ضربه او را به طور کامل مهار کند و به این ترتیب توپ ارسالی مهاجم اوکراینی به حمیدرضا طاهرخانی رسید که او با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف، توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از این صحنه، بازیکنان تیم ملی دانشجویان در صدد جبران گل خورده برآمدند و حاصل حملات آنها دو ضربه کرنر بود. در یک صحنه هم بوژیدار مصدوم شد و جای خود را به ابوالفضل درویش‌وند داد.

سرخپوشان بعد از این صحنه‌ها، بازی را بار دیگر در دست گرفتند تا اینکه در دقیقه 35 روی پاس سید جلال حسینی به گل دوم دست پیدا کردند. در این صحنه پریموف توپ ارسالی را با زیرکی از بالای دستان دروازه تیم ملی دانشجویان با حرکت چیپ به درون دروازه هدایت کرد.

لحظاتی بعد سرخپوشان می‌توانستند به گل سوم برسند اما فرشاد احمدزاده در پایان یک حرکت تیمی جالب موفق نشد پاس مهدی طارمی را به گل بدل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)