مرجع خبری پرسپولیس : شايعه شده «پيروز قرباني» در ليست خريد پرسپوليس براي فصل بعد قرار دارد و به احتمال زياد كاپيتان پيشين استقلال براي فصل يازدهم پيراهن تيم رقيب را بر تن خواهد كرد.

 

پيروز خودش مي‌گويد از اين موضوع بي‌خبر است اما اگر از طرف پرسپوليسي‌ها پيشنهاد خوبي برسد دليلي براي رد كردن آن ندارد و در آن صورت بدون توجه به سابقه استقلالي بودنش راهي پرسپوليس خواهد شد. پيروز حسابي از تيم قبلي‌اش شاكي است و مي‌گويد تنها جايي كه به آنجا نمي‌رود استقلال است!


آقا پيروز صحبت از پرسپوليسي شدن شما مطرح است. اين خبر را تاييد مي‌كني؟
والا از اين موضوع كه گفتيد خبر ندارم. تا امروز هم از هيچ تيمي از جمله همين پرسپوليس پيشنهادي به من نرسيده است.

 

حالا اگر پيشنهادي برسد قبول خواهي كرد؟

اگر پيشنهاد بدهند چرا كه نه! آن وقت بررسي مي‌كنم و اگر خوب بود به پرسپوليس هم مي‌روم. اما باز هم تاكيد مي‌كنم تا به امروز هيچ پيشنهادي از پرسپوليس نداشتم.

اگر استقلال پيشنهاد خوبي بدهد چطور. به تيم سابق خودت برمي‌گردي؟
نه ديگر دوست ندارم به استقلال برگردم و به اين مورد فكر هم نمي‌كنم.

حتي اگر قلعه‌نويي برگردد و تو را بخواهد؟
حتي اگر قلعه‌نويي بيايد هم به استقلال برنمي‌گردم. اخلاق من طوري است كه هميشه واقعيت را مي‌گويم. الان هم واقعيت اين است كه دوست ندارم به استقلال برگردم.

فكر نمي‌كني با توجه به اينكه كاپيتان استقلال بودي به پرسپوليس رفتن برايت بد باشد؟
اگر بد بود دو سال به زحمت نمي‌افتادم. در اين دو سال خيلي چيزها برايم عوض شد. ديگر اخلاق پيروز عوض شده است.

اخلاق قرباني چه تغييري كرده است؟
نمي‌خواهم زياد اين موضوع را باز كنم. شما بنويسيد پيروز پولكي شده است. مي‌خواهم جايي باشم كه آرامش داشته باشم. فقط به منافع خودم فكر مي‌كنم و كاري به چيزهاي ديگر ندارم.

اما همين آرامش كه مي‌گويي با رفتن تو به پرسپوليس از ميان خواهد رفت؟
قضيه پرسپوليس فرق مي‌كند. انشاءا… فصل بعد در تهران بازي خواهم كرد تا كنار خانواده‌ام باشم. تا آن موقع هم خيلي وقت مانده است. ترجيح مي‌دهم فصل آينده در يك تيم تهراني بازي كنم. هر تيمي غير از استقلال.

اگر استقلالي‌ها از تو دلجويي كنند و ‌آدم‌هايي كه تو دوست نداري كنار آنها باشي بروند چطور. باز هم مي‌گويي برنمي‌گردم؟
كاري به فرد ندارم. تحت هيچ شرايطي به استقلال برنمي‌گردم. تصميم خودم را گرفتم و نظرم عوض نخواهد شد. شايد به پرسپوليس بروم، اما استقلال برو نيستم. هزار سال ديگر به استقلال برنمي‌گردم.

جدايي‌ات از مس كه قطعي است يا احتمال دارد تمديد كني؟
همسرم واقعا خسته شده و سختي زيادي كشيده است. به باشگاه هم اعلام كردم كه آخر فصل مي‌خواهم به تهران برگردم. دو فصل خوب را در كرمان تجربه كردم و از حضور در آنجا راضي هستم، اما خب همانطور كه گفتم مي‌خواهم در تهران و كنار خانواده‌ام باشم.

اوايل فصل خيلي به سهميه گرفتن و حتي قهرماني مس اميدوار بودي اما اين‌طور نشد در اين مورد چه صحبتي داري؟
فكر مي‌كردم مس پتانسيل اين كار را دارد، اما اين تيم مي‌تواند يكي دو سال ديگر هم مدعي قهرماني باشد و هم سهميه آسيايي كسب كند.

راستي با توجه به انتقاد كرش از بالا بودن سن سال فوتباليست‌هاي ايران چقدر اميدواري به تيم ملي دعوت شوي؟
عملكرد من همه چيز را روشن مي‌كند و نيازي نيست از خودم تعريف كنم و هندوانه زير بغلم بگذارم البته حق با كرش است، اما خب در فوتبال مهم آمادگي است و سن يك عدد است، اما خب فوتبال ما نياز به جوانگرايي دارد.

 

گفت و گو: مهدی اسماعیل پور ؛ روزنامه گل

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)