مدافع راه آهن می گوید که او را با نامردی از استقلال کنار گذاشتند.

خبر آنلاین ،راه‌آهن؛استقلال بدون شک یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر خواهدبود. دیداری که حساسیت آن را بازیکنان پیشین استقلال که حالا در جمع شاگردان علی دایی هستند بالا می برند. در این میان پیروز قربانی که رابطه نه چندان خوبی با برخی از استقلالی ها دارد بیشتر در کانون توجهات است.او مثل دفعه های قبل پر است از انتقاد و گلایه.گلایه هایی که همیشه و به خصوص قبل از بازی با استقلال آنها را بیان می کند.پیروز هنوز هم معتقد است که در استقلال در حقش نامردی کردند اما او آدمی نبوده که بخواهد به کسی زنگ بزند و با کوچک کردن خودش دوباره در استقلال بازی کند!
یک بار دیگر استقلال؛راه آهن و قرار گرفتن پیروز قربانی مقابل تیم سابقش.
یکی، دو تا از دوستانم هنوز در استقلال حضور دارند. این بازی خیلی برایم حساسیتی ندارد. من الان بازیکن راه‌آهن هستم و به موفقیت تیم خودم فکر می‌کنم.
راه‌آهن در نیم‌فصل دوم نتوانسته مثل نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیرد.
شاید درست باشد که بگوییم در نتیجه‌گیری خیلی موفق عمل نکرده‌ایم اما از لحاظ سبک بازی نسبت به نیم‌فصل اول خیلی پیشرفت کرده‌ایم. در چند بازی بد شانسی آوردیم. چند بازی را هم به اشتباهات خودمان باختیم. حالا امیدوارم در کنار بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذاریم نتایج خوبی هم بگیریم. الان واقعا خوب بازی می‌کنیم و من امیدوارم از بازی مقابل استقلال نتیجه‌گیری‌های‌مان آغاز شود.
روزگاری راه‌آهن تنها با لقب«گربه‌سیاه» بزرگان فوتبال شناخته می‌شد. الان هم همان عنوان را یدک می‌کشید یا این‌که تیمی با شخصیتی مستقل هستید؟
راه آهن با حضور شخصی مثل علی دایی و در کنار آن استفاده از بازیکنان بزرگ و خوب شخصیت ویژه ای دارد. باید خودمان را باور کنیم و بالا ببریم. چون تیم‌هایی که در صدر جدول حضور دارند شاید از لحاظ سطح فنی از ما پایین‌تر باشند اما بالاخره نتیجه می‌گیرند. شاید آن روح بزرگ اسم تیم هاست که به آنها کمک می‌کند. ما هم باید با این روح، بزرگ بودن را به تیم‌مان بیاوریم.
جمعه مقابل استقلال بازی می کنید و هفته بعد از آن هم با ید به مصاف سپاهان بروید.دو دیدار سخت پشت سر هم.
بالاخره هم استقلال و هم سپاهان تیم‌های بزرگی هستند. اما اگر قرار است که ثابت کنیم راه آهن تیم بزرگی است باید مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کنیم. امیدوارم که این خوب بازی کردن‌مان با نتیجه‌گیری همراه شود. اعتقاد من این است که تیم ما در خیلی از شرایط از تیم‌هایی که اسم بردید، بهتر است. شاید تنها روح آن تیم‌ها از ما بزرگ‌تر باشد. اما ما هم می توانیم این روح بزرگ را به تیم‌مان بیاوریم و نتیجه هم بگیریم. خود من در استقلال بازی کرده‌ام. همیشه فکر می‌کردم بازی کردن در پرسپولیس و استقلال سخت است. اما وقتی در تیم‌های دیگر بازی کردم متوجه شدم که این‌طور نیست.
پیش از فصل هیچ صحبتی نبود که به استقلال بروی؟
من آدم رکی هستم. با کسی مشکل داشته باشم بی‌رودربایستی می‌گویم. الان هم دوست ندارم دو، سه نفر را ببینم اما به دلیل تعهدی که نسبت به راه‌آهن دارم باید دیدن این نفرات را تحمل کنم. هیچ صحبتی هم پیش از فصل برای بازگشتم به این تیم نشد. چون من آدمی نیستم که زنگ بزنم به کسی و خدای ناکرده بخواهم خودم را کوچک کنم تا در جایی بازی کنم.
شاید پیروز قربانی هم با تغییر مکتب می‌توانست به استقلال برگردد.
حالا که مکتب و این حرف‌ها همه کشک است. مکتب چیست؟

همه دور هم جمع شده‌ایم و سر مردم را کلاه می‌گذاریم. تا هر جا کم می‌آوریم اسم مردم و هواداران را وسط می‌کشیم و از مکتب صحبت می‌کنیم. به نظر من این رفتارها درست نیست. آدم باید آن چیزی که درونش است در ظاهرش هم باشد.استقلال تیمی است که همه جوانی‌ام را در آن سپری کرده‌ام. در فوتبال اگر به جایی رسیده‌ام بی‌شک استقلال در آن تاثیرگذار بوده است. اما اتفاقاتی در این تیم رخ داد که در حق من نامردی شد اما هنوز مانده‌ام چگونه است آدم‌هایی که ادعا‌ی‌شان می‌شود، آدم‌هایی که به خون هم تشنه بودند، رکیک‌ترین حرف‌ها را پشت سر هم می‌زدند و کثیف‌ترین کارها را پشت سر هم انجام می‌دادند یک‌دفعه با هم خوب شده‌اند. امیدوارم روزی بگویند که چگونه با هم خوب شده‌اند تا ما هم یاد بگیریم. بالاخره ما هم در این جامعه زندگی می‌کنیم. اگر یکسری کارها در خون‌مان هم نباشد را باید یاد بگیریم. این رفتار ناگهانی‌شان هنوز هم برای من جای تعجب دارد.
در بازی مقابل استقلال اگر گل بزنی حرکت خاصی انجام می دهی؟
این مسایل و فکرها برای بازیکنان جوان است که عشق این چیزها را دارند. من یک مدافع هستم. در درجه اول باید کمک کنم که تیمم خوب دفاع کند و گل نخورد. اگر فرصتی پیش بیاید که چه من و چه دیگر هم‌تیمی‌هایم موفق به گلزنی شوند، مهم موفقیت راه‌آهن است. باید یاد بگیریم به حریف فرصت ندهیم و از کوچک‌ترین فرصت‌ها هم استفاده کنیم. فاصله ما با تیم‌های بالای جدول از لحاظ کیفی این تعداد امتیاز نیست. حاضرم بنشینم با هرکسی که خواست مقایسه کنیم کدام تیم از لحاظ فنی بهتر عمل می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)