کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار پرسپولیس و مس زیباترین بازی لیگ می شود، گفت: سبک بازی هر دو تیم هجومی است و همین موضوع نوید از دیدار تماشاگرپسندانه ای را می دهد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با مهر در رابطه با عملکرد پرسپولیس در برابر شمس آذر اظهار داشت: بازی بسیار سرعتی و با تاکتیکی را شاهد بودیم. در این دیدار هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند و بازیکنان با نهایت توان خود در زمین تلاش می‌کردند و ضد فوتبال بازی نمی‌کردند. تماشاگران از این بازی لذت بردند و به نظرم از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دیدار هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به یک برد روحیه بخش ۴ بر ۳ دست یافت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان با فراغ بال رو در روی شمس آذر قرار گیرند و گلی هم که در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساندند در کسب پیروزی برای پرسپولیس بسیار تأثیرگذار بود.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان شمس آذر موقعیت‌های خوبی را روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که با هوشیاری خط دفاع پرسپولیس حملات آنها خنثی شد و در ادامه روی هوش خط هافبک و هجومی موفق شدیم دروازه شمس آذر را ۳ بار باز کنیم و در صدر جدول باقی بمانیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار با مس رفسنجان گفت: این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های فصل خواهد شد به این جهت که هم شاگردان محرم نویدکیا هجومی بازی می‌کنند و هم شاگردان اوسمار بازی رو به جلو را در دستور کار خود دارند. امیدوارم بازی تماشاگر پسندانه ای را شاهد باشیم و نتیجه آن پیروزی برای پرسپولیس باشد.

کارشناس فوتبال در رابطه با نیازهای پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر گفت: پرسپولیس نیاز به هافبک دفاعی و بازیساز دارد، همچنین علاوه بر بازیکنان فعلی باز هم باید در پست وینگر چپ و راست بازیکنان جدیدی وارد تیم شوند تا فاز هجومی تیم تقویت شود. علاوه بر این در کنار علیرضا بیرانوند باید یک دروازه‌بان با کیفیت قرار گیرد و پرسپولیس باید به فکر جذب گلر هم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)