پیشکسوت پرسپولیس گفت: الان دیگر همه چیز حیثیتی شده است، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. بالاخره تا ابد که نمی‌شود یکسره در اوج یا قهرمان بود ولی مهم است در مواجهه با شرایط سخت، بزرگ رفتار کرد و در مسیر اوج گرفتن قرار گرفت.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: به عنوان کسی که با این تیم قهرمان شده است و در شرایط سخت کنار این تیم بوده و برخواستن آن را لمس کرده‌ است باید بگویم، نه تنها هیچ چیز را از دست رفته نمی‌دانم بلکه به نظر می‌رسد باید مثل یک قهرمان با این شرایط روبه‌رو بشویم، ادامه بدهیم و آشفته عمل نکنیم.

وی ادامه داد: در این مقطع مدیریت باشگاه و بزرگترهای تیم و پرسپولیس، نقش مهمی دارند. به نظرم از نظر روحی و روانی، موثر خواهد بود که مدیریت باشگاه، جلساتی را با بازیکنان و کادر فنی داشته باشد. بزرگترهای تیم هم می‌توانند خیلی کمک کنند. جدای از خود سرمربی، نفراتی مثل کریم باقری و سید جلال، الان می‌توانند تاثیر زیادی روی بازیکنان بگذارند و به غلیان مسایل انگیزشی کمک کنند. چون انگیزه، عاملی است که به دلیل و انرژی مبارزه تبدیل می‌شود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: این تیم چند سال پیاپی قهرمان شده است. حالا با اولین باد تندی که وزیدن گرفته است نمی‌شود گفت همه چیز تمام شد. الان دیگر بحث پول و مشکلات مالی هیچ جایگاهی ندارد. از یک جای کار به بعد، دیگر همه چیز حیثیتی می‌شود. الان همان زمان است. بالاخره بازیکنان خودشان می‌دانند چه کارهای بزرگی اتفاق افتاده است و وارث چه بزرگان و افتخار آفرینانی هستند. با این وجود، خودم بازیکن بوده‌ام و می‌گویم گاهی لازم است یک نفر دیگر این‌ها را در شرایط سخت به یاد شما بیاورد. الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده است. هیچ چیز از ارزش پرسپولیس کم نشده است. جام حذفی هم همیشه جام شگفتی‌ها بوده است. در این فصل که تقریبا تمام مدعیان مطرح کنار رفتند، حالا پرسپولیس در این مقطع نتوانست بازی خودش را ارائه دهد، دلیل نمی‌شود در بازی‌های دیگر هم نتوانند. باید از این وضعیت بگذریم و بزرگترها در تیم و بیرون از تیم باید به تغییر فضا کمک کنند. بالاخره تا ابد که نمی‌شود یکسره در اوج یا قهرمان بود ولی مهم است در مواجهه با شرایط سخت، چون بزرگان رفتار کرد و در مسیر اوج گرفتن قرار گرفت.

قنبرپور اضافه کرد: الان بحث حیثیتی شده است. بحث مردم و هواداران است. بحث عشق آن بچه‌ای است که روی دوش پدر به ورزشگاه می‌آید یا اشک آن بانویی که نمی‌تواند ولی دلش با تیم در ورزشگاه است. صحبت از هوادار است که با پیروزی پرسپولیس، برای چند لحظه کوتاه هم که شده همه مشکلات و دردهایش را فراموش می‌کند و خودش را خوشبخت‌ترین آدم دنیا می‌بیند. در چنین فضایی دیگر نمی‌شود خودمان را فراموش نکنیم و تمام وجودمان را برای این خانواده بزرگ به کار نگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)