بر اساس گزارش رسانه‌های انگیسی باشگاه آرسنال خود را آماده می‌کند تا پیشنهاد آخرش برای جذب لوئیز سوارز را به لیورپول ارائه دهد.

به گزارش تسنیم، در حالی که این روزها روابط بین لوئیز سوارز و باشگاه لیورپول تیره‌ و تار است باشگاه آرسنال به شدت به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای بندرنشینان است.

بر اساس گزارشی که در روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس به چاپ رسیده است آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به رقم 50 میلیون پوند به لیورپول برای جذب لوئیز سوارز می‌کند، این در حالی است که 2 پیشنهاد قبلی توپچی‌های لندن برای جذب این مهاجم 26 ساله از سوی لیورپولی‌ها پذیرفته نشده است.

برندان راجرز، سرمربی سرخپوشان لیورپول و جان هنری، رئیس این باشگاه خواهان ماندن سوارز در تیم‌شان هستند اما این مهاجم چنین نظری ندارد و به صورت علنی خواهان جدایی از این تیم شده است.

سوارز تمایل به بازی در تیمی دارد که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و از مسئولان باشگاه لیورپول خواسته تا به قولی که فصل پیش داده بودند، عمل کنند. مهاجم اروگوئه‌ای بندرنشینان فصل قبل قصد ترک این تیم را داشته است ولی به این شرط در این تیم مانده که اگر بندرنشینان در پایان فصل 13-2012 سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکنند اجازه جدایی از این تیم را داشته باشد.

در حالی که برندان راجرز از اظهارات مهاجم اروگوئه‌ای تیمش دل خوشی ندارد تاکید کرده اگر سوارز می‌خواهد جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم حفظ کند باید از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کند، البته این بازیکن هم نپذیرفته که از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی داشته باشد.

سوارز فصل گذشته با 23 گلی که در لیگ برتر برای لیورپول به ثمر رساند بهترین گلزن لیورپول نام گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)