پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی پیشنهاد برگزاری دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا را از سوی این صندوق اعلام کرد.

پندار خمارلو با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری دعوت تیم فوتبال هامبورگ به تهران برای برگزاری دیدار خداحافظی مهدوی کیا گفت: از آنجایی که یکی از اهداف صندوق حمایت از قهرمانان ورزش ایران است و مهدوی کیا هم از جمله بازیکنان با اخلاق و پرافتخار فوتبال کشورمان است، پس از آنکه اعلام خداحافظی کرد، مدیریت صندوق تصمیم گرفت زمینه برگزاری دیداری در شان نام مهدوی کیا را فراهم کند.

وی افزود: از آنجایی که قبلا باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با باشگاه هامبورگ انجام داده بود، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد دیدار هامبورگ با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود که مقدمات دعوت از این باشگاه انجام شده و مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال نهایی کردن این بازی است.

مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش افزود: وظیفه صندوق است که برای پاس داشت زحمات بزرگان ورزش چنین بزرگداشت هایی را در دستور کارش قرار دهد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری یک بازی بزرگ و بیادماندنی بخش کوچکی از زحمات بازیکن بزرگی چون مهدی مهدوی کیا را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)