پرسپولیس نیوز :هافبک پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه تایلندی روبرو شده است.

 باشگاه سوفان بوری تایلند که رضا حقیقی را به خدمت گرفته بود، پس از فسخ قرارداد این بازیکن به دنبال هافبک دیگر است و رابط این باشگاه با مهرداد کفشگری، هافبک نیمکت نشین پرسپولیس تماس گرفته است.

این باشگاه پیشنهاد 300 هزار دلاری به او ارائه کرده است. کفشگری برای پاسخ به این پیشنهاد 4روز بیشتر وقت ندارد. او نیم فصل حاضر به ترک پرسپولیس نشد.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت یک مربی حرفه ای آن هم در سطح برانکو نمی آید به یک بازیکن قول بدهد که حتما او را به عنوان بازیکن اصلی به میدان می فرستد.

مهرداد کفشگری  ر رابطه با پیشنهاد باشگاه سوفانبوری تایلند برای جذب او اظهار داشت: چند هفته ای است که پیشنهاداتی از سوی باشگاه تایلندی به دست من رسیده اما هیچ توجهی به آنها ندارم. اگر قرار بود من از پرسپولیس جدا شوم قطعا در نیم فصل این کار را می کردم که شرایط برایم بهتر بود و تیم های بهتری هم مرا می خواستند. آن موقع این کار را نکردم و مطمئن باشید تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.

وی همچنین افزود: می خواهم در پرسپولیس بمانم چون به خودم، هادی نوروزی و هواداران قول دادم که امسال جام قهرمانی را بالای سر ببرم. برای سال آینده شاید تصمیمی دیگر بگیرم اما در این فصل مطمئنا در کنار پرسپولیس خواهم ماند حالا چه نیمکت نشین باشم چه بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته بود در نیم فصل با برانکو صحبت کرده و متقاعد به ادامه حضورش در پرسپولیس شده تصریح کرد: هیچ وقت یک مربی حرفه ای آن هم در سطح برانکو نمی آید به یک بازیکن قول بدهد که حتما او را به عنوان بازیکن اصلی به میدان می فرستد. وقتی پرسپولیس این قدر خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد اگر من هم بودم به ترکیب تیم برنده دست نمی زدم. البته فقط من نیستم و چند بازیکن دیگر روی نیمکت هستند و منتظر یک فرصت مانده اند تا در ترکیب به میدان بروند و خودشان را نشان دهند.

کفشگری در ادامه خاطرنشان کرد: منیت ها را باید کنار بگذاریم چون هدف همه ما قهرمانی است. همدلی حرف اول را در پرسپولیس می زند. اگرچه برخی دوست ندارند چنین چیزی را ببینند. آرزوی همه بازیکنان قهرمانی در لیگ امسال است و به خاطر همین هیچ کس به خاطر بازی نکردن به خودش اجازه نمی دهد اعتراض کند تا خدای نکرده برای تیم حاشیه درست شود.

وی درباره شادی بعد از گلش با احمد نورالهی در بازی با سایپا که هم پستی و رقیب او محسوب می شود بیان داشت: رابطه من با کامیابی نیا و نورالهی که در پست من بازی می کنند از سایر بازیکنان هم بهتر است. دلیل نمی شود چون آنها خوب بازی می کنند و من نمی توانم در ترکیب قرار بگیرم با آنها حرف نزنم یا از آنها انتقاد کنم. هر زمانی که برانکو صلاح دانست به زمین می روم و مطمئنم که بازیکنان دیگر نیز چنین احساسی را نسبت به من خواهند داشت.

کفشگری در واکنش به شایعات اختلاف و دو دستگی پرسپولیس در ماجرای اعتصاب برخی از بازیکنان گفت: مطمئن باشید اگر هر اتفاقی در تمرین پرسپولیس از سوی بازیکنان رخ دهد قطعا یک تصمیم جمعی خواهد بود. البته من اسم آن اتفاقی که هفته قبلی در تمرین پرسپولیس رخ داد را اعتصاب نمی گذارم. به نظرم یک سوءتفاهم بود که خیلی زود با صحبتی که بزرگترهای تیم با مسئولان باشگاه داشتند حل شد. نمی دانم از کجا این شایعه را آورده اند که فقط چهار بازیکن می خواستند اعتصاب کنند و بقیه مخالف بودند.

وی در پایان اضافه کرد: همان روز هم نظر تک تک بازیکنان مهم بود که می خواهیم چه تصمیمی بگیریم که برخی می خواهند امثال طارمی، مسلمان و رضائیان را عامل این ماجرا معرفی کنند باعث تاسف است. این شایعات کار دشمنان پرسپولیس و افرادی است که می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند و مانع از قهرمانی ما شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)