خبرگزاری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب قاسم حدادی‌فر، هافبک ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن بر آمده و گفته می‌شود مذاکراتی با این بازیکن نیز انجام داده‌اند.

قاسم حدادی‌فر،‌هافبک تیم ذوب‌آهن که بعد از یک نیم‌فصل بازی در تیم تراکتورسازی، ابتدای فصل جاری به ذوب‌آهن بازگشت، پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم پایتخت دارد.

گویا پرسپولیس برای تقویت خط هافبک خود پیشنهادی به قاسم حدادی‌فر داده تا در صورتیکه این بازیکن بتواند رضایتنامه‌اش را از ذوب‌آهن دریافت کند، با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

البته با توجه به اینکه ذوبی‌ها در صدد هستند نقاط ضعف خود را در نیم‌فصل برطرف کنند، بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ دهد و به حدادی‌فر رضایتنامه دهند.

قاسم حدادی‌فر، هافبک ذوب‌آهن در مورد این مسئله اظهار داشت: من بازیکن ذوب‌آهن هستم و با این باشگاه قرارداد دارم و با توجه به اینکه یک بازیکن حرفه‌ای هستم، به قرارداد خودم پایبند هستم و هر صحبتی باید از طریق باشگاه انجام شود.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها به صورت مستقیم با من مذاکره‌ای نداشته‌اند اما اگر قرار است بحثی در مورد جذب من صورت گیرد، باید با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)