باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل بشار رسن پیشنهاد جدیدی به هافبک عراقی تیمش ارائه داده و منتظر پاسخ این بازیکن است.

به نقل از تسنیم، پس از اصرار بشار رسن به جدایی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه در آخرین مذاکره خود با این بازیکن پیشنهاد جدیدی به او ارائه دادند تا رضایت هافبک عراقی برای ماندن در جمع سرخپوشان جلب شود و باشگاه پرسپولیس هم بتواند از جدایی این بازیکن درآمدزایی کند.

مدیران پرسپولیس در آخرین جلسه خود با بشار رسن، به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند او نیز مانند علیرضا بیرانوند اکنون قرارداد سه ساله خود با تیم القطر را امضا کند ولی در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا شود و به این تیم قطری بپیوندد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با این پیشنهاد بشار رسن را تا نیم‌فصل و فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشد و سپس با فروش او به تیم قطری درآمدزایی داشته باشد اما هنوز هافبک عراقی سرخپوشان جوابی به این پیشنهاد نداده است.

بشار رسن در قرارداد جدید خود با پرسپولیس بندی دارد که در نیم‌فصل با داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۲۵۰ هزار یورو از جمع سرخپوشان جدا شود، ولی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در صورت امضای قرارداد این بازیکن با تیم القطر، درآمد بیشتری از این انتقال داشته باشد.

رسن از باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی چند روزه برای سفر به عراق و دیدار با خانواده داشته و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار او و باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)