پرسپولیسی‌ها گفته اند که حاضر هستند در قبال جذب مهاجم نفت تهران، یکی دو بازیکن جوان خود را نیز با او معاوضه کنند.

به گزارش افکارنیوز، سران باشگاه نفت مدعی‌اند که رضا نوروزی با این باشگاه نیم فصل دیگر قرارداد دارد. اما خود نوروزی معتقد است که قراردادش با نفتی‌ها به پایان رسیده و بازیکن آزاد است.

مهاجم علی‌البدل تیم‌ملی حتی طی مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرد که مسئولان باشگاهش اشتباه می‌کنند و او قراردادی ندارد.

اما این وسط پرسپولیس برای این که دچار مشکل نشود و وقت را هم از دست ندهد به نوروزی پیغام داده که شدیدا به دنبال جذب اوست. اما مشکل رضایت‌نامه را باید خودش حل کند.

از این رو نوروزی هم که تا حد زیادی رابطه‌اش با مدیران نفت شکرآب است از دیروز به دنبال مشخص شدن تکلیفش با نفتی‌ها افتاده و در انتظار شنیدن پیشنهادهای آنهاست.

گویا اسم تیم زیاد برای این مهاجم فرقی نمی‌کند و او به هر جایی که بیشتر پول بدهد بله خواهد گفت. به همین دلیل او پس از این که رقم پیشنهادی نفت، پرسپولیس و سپاهان را کنار هم قرار داد، یکی از این ۳ تیم را که مبلغ بیشتری داده باشند برای فصل بعد انتخاب خواهد کرد!

اما موضوع اینجاست که پرسپولیسی‌ها حاضر هستند در قبال جذب نوروزی یکی‌، دو بازیکن جوان خود را نیز با او معاوضه کنند. معامله‌ای پرسود برای تیم جوانگرای نفت که می‌تواند معامله‌ای پرسود را برایشان رقم بزند.

به هر حال هر چه هست تکلیف پرسپولیسی شدن یا نفتی ماندن رضا نوروزی به زودی مشخص خواهد شد. هر چند که اگر به یکباره او با سپاهان هم قرارداد بست چندان تعجب نکنید! به هر حال یک طرف ماجرا هم سپاهان است با خزانه پولی که انگار انتها ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)