پرسپولیس نیوز : معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مدیران عامل باشگاه های سپاهان و پرسپولیس موافقت خود را با اختصاص عواید فینال جام حذفی به زلزله زدگان دشتی اعلام کردند.

کمال صالح احمدی افزود: فینال جام حذفی روز پانزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه حدود 100 هزار نفر برای تماشای فینال جام حذفی در استادیوم آزادی حضور می یابند اداره کل ورزش و جوانان به مدیران عامل تیم های یادشده پیشنهاد اختصاص عواید این بازی را داد که به صورت شفاهی و کتبی موارد موافقت آنها قرار گرفت.

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد:پیش بینی می شود از محل این بازی سه میلیارد ریال درآمد کسب شود که اختصاص آن به زلزله زدگان گامی مهم برای رفع برخی از نیازهای آسیب دیدگان خواهد بود.

صالح احمدی ادامه داد: در همین راستا مسابقه دوستانه ای نیز بین منتخب تیم های پرسپولیس و استقلال بوشهر و شهر شنبه روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: هفته جاری نیز مسابقه دوستانه ای بین تیم های فوتبال ایرانجوان بوشهر و خورموج برگزار شد که با 15 میلیون ریال عواید این بازی 200 کلمن آب تهیه و بزودی به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

کمال احمدی افزود: همچنین بنا به دعوت تیم رسانه ورزش بوشهر امروز مسابقه دوستانه ای توسط این تیم با تیم رسانه ورزش تهران ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: بلیطی بابت تماشای این دیدار فروخته نخواهد شد اما صندوقی با عنوان همت عالی پیش بینی شده است که افراد به اندازه توان خود به نفع مردم زلزله زده دشتی مبالغی اهدا خواهند کرد.

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، محمد پنجعلی، امیر قلعه نویی، کریم باقری، علیرضا منصوریان و عادل فردوسی پور از جمله اعضای تیم ورزش رسانه تهران هستند که در این دیدار حضور دارند.

وی اضافه کرد: اعضای تیم رسانه ورزش تهران امروز صبح با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شده اند و پس از دیدار از منطقه زلزله زده دشتی برای برگزاری مسابقه ظهر وارد بوشهر خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)