از مدت‌ها قبل شايعه معاوضه شهاب گردان با محمدباقر صادقي در نيم‌فصل شنيده مي‌شد.

گل؛ تيم سپاهان اصفهان به طور رسمي خواهان جذب دروازه‌بان پرسپوليس شد.

باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس خواهان مذاكره براي جذب شهاب گردان در نيم‌فصل ليگ برتر شد. سپاهاني‌ها با وجود محمدباقر صادقي و رضا محمدي در تركيب خود طي نيم‌فصل اول مشكلات زيادي را در درون دروازه احساس كردند.

گفتني است از مدت‌ها قبل شايعه معاوضه شهاب گردان با محمدباقر صادقي در نيم‌فصل شنيده مي‌شد و حالا با اين درخواست رسمي به نظر مي‌رسد اين شايعه در آستانه تاييد شدن است.

 پیشنهاد اتریشی برای گردان؛ معلوم نيست در پرسپوليس بمانم

 دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «ادامه حضورم در پرسپولیس به مذاکرات روزهای آینده بستگی دارد.»

 جام ورزشي؛ شهاب گردان درباره خبری مبنی بر پیشنهادش از یک باشگاه اتریشی به گوش رشید اظهار داشت: «این مساله مربوط به چندی قبل است و مدیر برنامه هایم پیگیر این پیشنهاد است. به همین خاطر قرار است نماینده باشگاه طی روزهای آینده به ایران بیاید و با مسئولان پرسپولیس مذاکره کند. در حال حاضر نمی توانم توضیح بیشتری در این باره بدهم و پس از مذاکرات بعدی، حرف هایم را خواهم زد.»

وی درباره اینکه آیا علاقه به جدایی از پرسپولیس دارد یا نه عنوان کرد: «به هر حال هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند. اتریشی ها از سال های دور نظر مثبتی نسبت به بازیکنان ایرانی دارند. من طبعا با علاقه به پرسپولیس پیوستم و به طور حتم این تیم و محبت هوادارانش را هرگز فراموش نخواهم کرد اما ادامه حضورم در این تیم به مذاکرات روزهای آینده بستگی دارد.»

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «تراکتور یکی از تیم های بالای جدولی است اما با کسب این سه امتیاز می توانیم فاصله خود را با رقبا کم کنیم. اطمینان دارم پرسپولیس در همین شرایط  می تواند قهرمان شود و این عنوان هرگز دست نیافتنی نیست.»

گردان در پاسخ به این پرسش که آیا خودش مقابل تراکتورسازی به میدان می رود یا نه گفت: «هنوز این مساله مشخص نیست ولی اگر بازی کنم، تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می کنم.»

* مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: به نظر ژوزه و رويانيان بستگی دارد

حسین قدوسی، درباره پیشنهاد شهاب گردان از یک تیم اتریشی و موضع باشگاه در این رابطه اظهار داشت: «گردان یکی از بازیکنان شایسته ایران است که فرصت خوبی برای حضور در اروپا نصیبش شده است و این پیشنهاد می تواند سکوی پرتابی برای وی به شمار بیاید. در حال حاضر که رویانیان در سفر هستند اما با بازگشت خود بلافاصله به این موضوع رسیدگی می کنند.»

وی افزود: «جدایی گردان بستگی به نظر ژوزه و رویانیان دارد ضمن اینکه باید منافع باشگاه را نیز در نظر گرفت و اگر پیشنهاد مناسبی بود بررسی های نهایی صورت می گیرد. باشگاه حتما این موضوع را در نظر می گیرد که فرصت بازی در اروپا نصیب هر بازیکنی نمی شود و این امر نشانگر شایستگی های گردان است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)