پرسپولیس نیوز: در مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال برای صرفه‌جویی در هزینه‌های فدراسیون فروش ساختمان استقلال و پرسپولیس مطرح شد.

در حاشیه مراسم مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص فروش ساختمان استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح شد که بودجه ۶۷ میلیارد تومان و هزینه‌ها ۷۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. با توجه به هزینه‌هایی که در فدراسیون فوتبال است برادران، رئیس هیأت فوتبال مشهد در این رابطه اعتراض کرد و به همه اعضایی که در این مجمع حضور داشتند بابت رایی که دادند؛‌معترض بود و اعتقاد اشت که نباید به خاطر این هزینه‌ها رای داده شود. چرا که بودجه ۴ میلیارد کمبود دارد و من پیشنهادم این است که با فروش ساختمان استقلال و پرسپولیس این هزینه‌ها تامین شود. یا اینکه هزینه‌های تیم ملی و فوتبال کمتر شود.

* برادران همچنین در رابطه با اعتراض خود نسبت به هزینه‌های فدراسیون فوتبال معتقد بود بودجه مناطق محروم خیلی کم است و باید بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا مناطق محروم شرایط بهتری برای استفاده از امکانات فوتبال پیدا کنند.

* در حاشیه مراسم نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد باتوجه به صحبت‌های براتی نسبت به آئین‌نامه جدید انضباطی اعتراض شدیدی کرد واعتقاد داشت در بعضی موارد باید تجدید نظر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)