دوشنبه 17 فروردین (12:45)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیر برنامه‌های افشین قطبی هرگونه پیشنهاد از سوی این مربی به فدراسیون فوتبال را رد کرد.

 افشین قطبی تمایل به مربیگری تیم ملی دارد و برای نشستن روی نیمکت این تیم پول نمی خواهد و حتی حاضر است به  فدراسیون کمک کند و… “

 

این خبری بود که دیروز در میان اخبار ضد و نقیض فدراسیون فوتبال منتسب به یک عضو هیئت رئیسه این فدراسیون منتشر شد. مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی در این خصوص گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و من آن را تکذیب می کنم. در فرهنگ افشین قطبی این مسائل وجود ندارد که بخواهد خود را به جایی تحمیل کند.

وی افزود: قطبی قصد دارد به عنوان یک ایرانی به تیم ملی کشورش خدمت کند و بر همین اساس برای پذیرش هدایت این تیم اعلام آمادگی کرده است که متاسفانه از این موضوع برخی‌ها برداشتی غیر واقعی و دروغین داشته اند.

حاج باقر در ادامه از زحماتی که قطبی طی دو سال گذشته برای فوتبال ایران کشیده است به نیکی یاد کرد و او را گزینه‌ای ایده‌ال برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان خواند.

وی در ادامه از سفر قطبی به امارات خبر داد و در خصوص دلایل بازگشت او به دبی گفت: قطبی طی این مدت در امارات اقامت داشته است. او چندی پیش برای انجام امور شخصی به آمستردام سفر کرده بود که امروز از هلند به دبی بازمی گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)