دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: «رحمتی يكي از دروازه‌بانان خوب كشورمان هستند ولي اجازه دخالت در كار كي‌روش را نداريم.»

به گزارش  جام، مهدي محمدنبي شايعه مديرعاملي‌اش در پرسپوليس را تكذيب كرد و گفت: «در خصوص مديرعاملي پرسپوليس كسي با من صحبت نكرده و در جريان نيستم. در حال حاضر مشغله‌هاي فدراسيون فوتبال و تيم ملي آنقدر زياد هست كه فكر و ذكر همه حضوري آبرومند و موفق در جام جهاني است.»

 

دبيركل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه احضار مديران باشگاه‌هايي كه بازيكنان‌شان را در اختيار تيم ملي نگذاشتند خارج از قوانين فيفاست، تصريح كرد: «در فوتبال يكسري قوانين نوشته شده وجود دارد و يكسري قوانين نانوشته كه مربوط به حس وطن‌پرستي و مصالح ملي هر كشور است. در ستاد جام جهاني مصوباتي نوشته شد كه يكي از آنها كمك باشگاه‌ها به تيم ملي بود و مديران باشگاه‌ها در كميته انضباطي بايد پاسخگوي اين عدم همكاري باشند و تشخيص بي‌گناهي آنها در حيطه وظايف كميته انضباطي خواهد بود.»

 

نبي در ادامه در خصوص عدم دعوت از مهدي رحمتي گفت: «من و كفاشيان به رحمتي علاقمند هستيم و ايشان يكي از دروازه‌بانان خوب كشورمان هستند ولي اجازه دخالت در كار كي‌روش را نداريم. بحث دعوت از بازيكنان در حيطه اختيارات سرمربي تيم ملي است.»

 

نبي همچنين در خصوص دعوت از مجيد صالح به عنوان دستيار كي‌روش، اينگونه توضيح داد: «انتخاب صالح انتخاب قطعي خود كي‌روش بوده و پس از چند مصاحبه حضوري ميان صالح و كي‌روش، اين انتخاب صورت گرفت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)