پرسپولیس نیوز : تبدیل کارت قرمز میثم حسینی در بازی با سپاهان به کارت زرد از سوی کمیته انضباطی جنجالی به راه انداخت که با سر و صداهای یک رسوایی بزرگ قابل مقایسه است.

تصمیم درست و قانونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشش کارت زرد میثم حسینی که خطای شدیدی روی شجاع خلیل زاده ، عامل اصلی جنجال بزرگ فوتبال ایران انجام نداده بود از سوی برخی افراد به دلیل ناآگاهی و برخی دیگر از سر غرض ورزی جنجالی در فوتبال ایران به راه انداخت که تا به حال واکنش به کمتر رسوایی و اتفاق ناگواری در این حد واندازه بوده است.

 

پس از برنامه جهت داور نود شب گذشته ، جدیدترین اظهار نظر را مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انجام داده و با اشاره به این موضوع با کنایه گفته : مگر اینکه اتفاقی برای تیم‌های پایتخت بیفتد و آنها دست به اعتراض بزنند و کارت قرمز بازیکنانشان را تبدیل به کارت زرد کنند.  وی در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد مسئولان بین استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها تبعیض قائل می‌شوند، تاکید کرد: این را خودشان می‌گویند شما ببینید وقتی که تبعیض به نفع خودشان است صدایشان درنمی‌آید اما اگر یک مشکل به ضرر خودشان باشد شروع به اعتراض می‌کنند.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حالی این صحبت ها را مطرح می کند که تیمش برابر ملوان بندرانزلی با اشتباهات فاحش داوری و گل آفساید نتیجه گرفته است. جالب این جاست که حسینی با این بخشش در بازی بعدی پرسپولیس هم به میدان نرفته و با دادن این کارت زرد به او باز هم یک بازی محروم شده و نقشی در برتری پرسپولیس در برابر فجرسپاسی ایفا نکرد!

 

حالا همین یک کارت زرد کم ارزش که در بسیاری از تورنومنت های بین المللی از سوی مراجع بزرگ فوتبالی به صورت یکجا برای بسیاری از تیم ها بخشیده می شود مستمسکی شده برای هجمه برخی غرض ورزان علیه پرسپولیس تهران تا بی عدالتی های پرشمار صورت گرفته علیه این تیم تحت الشعاع قرار گیرد. 3 پنالتی پرسپولیس در حساس ترین مسابقه فصل برابر استقلال گرفته نمی شود و صدا از کسی در نمی آید اما یک کارت زرد این چنین جنجال به پا می کند ، برای شما سوال برانگیز نیست؟

 

پرسپولیس نیوز پیشنهاد می کند سرمربی پرسپولیس در اعتراض به این هجمه صورت گرفته و در حرکتی نمادین یک بازی هم با تصمیم خود میثم حسینی را روی نیمکت بنشاند و بازیکن دیگری را به جای او به بازی بگیرد تا این تصمیم کم اهمیت تا پایان فصل به عنوان وسیله ای برای حمله به پرسپولیس و ایجاد جنگ روانی علیه این تیم مورد استفاده قرار نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)