عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت از پیشنهاد دو، سه تیم لیگ برتری به آبادانی‌ها برای خرید امتیاز این تیم‌ها خبر داد و گفت: با وجود این ما مطلقا به فکر خرید پروانه یک باشگاه لیگ برتری نیستیم.

هنوز لیگ برتر فوتبال به پایان نرسیده بود که چند باشگاه سقوط کرده به لیگ دسته اول از تمام پتانسیل خود برای باقی ماندن در لیگ استفاده کردند. در کنار فشار این باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال برای 18 تیمی ماندن لیگ، شایعاتی هم مبنی بر خرید امتیاز تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر به گوش می‌رسید.

صنعت نفت آبادان یکی از باشگاه‌هایی بود که گفته می‌شد دنبال امتیاز یک تیم لیگ برتری است تا بلکه بتواند از این طریق از میزان نارضایتی مردم آبادان و ناراحتی آنها از سقوط به لیگ دسته اول کم کند. با این حال اعضای هیات مدیره نفت در صحبت‌های خود خرید امتیاز تیم دیگر را تکذیب کرده‌اند.

مسعود رضائیان عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت هم با تکذیب این اخبار، از پیشنهاد جالب چند تیم به این باشگاه آبادانی خبر می‌دهد.

رضائیان در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: من به عنوان کسی که قبلا تجربه خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را داشته‌ام، در باشگاه نفت گفته‌ام که اصلا نباید به این موضوع فکر کنیم.

وی با بیان اینکه در باشگاه صنعت نفت مطلقا هیچ فردی به فکر خرید امتیاز نیست، تصریح کرد: با این حال ما دو، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتیم که امتیازشان را بخریم! آنها در تماس با باشگاه اعلام کردند حاضرند امتیاز تیمشان را به صنعت نفت بفروشند ولی ما با درخواست آنها موافقت نکردیم! باشگاه نفت می‌خواهد حضور قدرتمندی در لیگ دسته اول داشته باشد و مجددا به لیگ برتر صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)