چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد دادند کنفدراسیون فوتبال آسیا، هزینه‌های اضافه تیم‌ها برای اقامت تا سقف ۶۰هزار دلار را در مرحله کنونی پوشش دهد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر امور بین الملل باشگاه، چهار باشگاه ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در نامه مشترکی که فدراسیون فوتبال ایران آن‌را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کند، پیشنهاد دادند که بخشی از هزینه‌های اقامت تیم‌ها در هتل از محل ۶۰ هزار دلاری که پیش از این اعلام شد به عنوان هزینه بلیت هواپیما، پرداخت شود، با توجه به تهیه بلیت توسط باشگاه‌ها، تسویه گردد.

امیر علی حسینی در این ارتباط گفت: این یک تصمیم جمعی بود. کنفدراسیون قبل از این، برای برگزاری ادامه رقابت‌ها به صورت متمرکز، اعلام کرده بود که به هر باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان۲۰۲۰، کمک هزینه ۶۰هزار دلاری برای بلیت هواپیما و ۱۰۰ هزاردلاری برای اقامت پرداخت می‌کند.

پس از آن، کنفدراسیون اعلام کرد: به جای پرداخت صدهزار دلار، خود هزینه ۲۹نفر از کاروان هر تیم را متقبل خواهد شد.

بر این اساس با توجه به این که تیم‌ها در مرحله کنونی هزینه بلیت پروازها را متقبل شده‌اند تا بعدا کنفدراسیون نسبت به پرداخت مبلغ یاد شده برای این منظور اقدام نماید، در نامه‌ای که تنظیم شد و به امضای چهار تیم ایرانی حاضر در دوحه رسیده است، پیشنهاد شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، هزینه‌های اضافه تیم‌ها برای اقامت تا سقف ۶۰هزار دلار را در مرحله کنونی پوشش دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)