عمادرضا،کمالوندو الونگ: پرسپولیس فاتح دربی است/سعید راد : پرسپولیس 7 گل میزنه
مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، پیشکسوتان پرسپولیس،هنرمندان و ورزشکاران دربی را پیش بینی می کنند.

 

فردین معصومی :پرسپولیس 2 – استقلال یک

دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و این مسئله می تواند مسائل فنی را تحت تاثیر قرار دهد. پرسپولیس در شرایط فعلی اوضاع چندان مناسبی ندارد اما پیش از این هم سابقه داشته که در وضعیتی مشابه با امسال استقلال را شکست داده است. امیدوارم اتفاقات فردا دوباره رخ دهد و سرخپوشان پایتخت با حساب 2-یک فاتح میدان شوند.

 

داریوش خواجه نوری : پرسپولیس 1 – استقلال صفر

 

 

این بازی اصلا قابل پیش بینی نیست و کسی نمی تواند به راحتی در موردش حرف بزند. به خصوص حالا که دو تیم در بازی های اخیر خود ناموفق بوده اند… به نظر من پرسپولیس با نتیجه یک – صفر به سود خود تمام می کند. هر چند دوست دارم سرخپوشان با 4 گل استقلال را شکست دهند. این اتفاق بسیار برای من و خانواده ام جذاب خواهد بود.

 

محسن خلیلی : پرسپولیس 2 – استقلال 1

 

پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری برای پیروزی دارد .از نظر تیمی هم استقلال با تغییر کمتری مواجه شده و به همین خاطر بازیکنانش تجربه بیشتری از حضور در چنین بازی های حساسی را دارند… امیدوارم دربی یک بازی تماشاگرپسند باشدو در پایان هواداران پرسپولیس خوشحال، به نظر من بازی دو بر یک به سود سرخپوشان تمام شود.

 

فرزاد کمالوند : پرسپولیس یک- استقلال صفر

 

بازی های پرسپولیس و استقلال همیشه می تواند حساس باشد، در هر شرایطی و و در هر تورنمنتی احساس می کنم یک تساوی دیگر برای این دربی رقم بخورد ولی چون قلبا پرسپولیس را دوست دارم و نتایج ان را دنبال می کنم ، می گویم پرسپولیس با حساب یک-صفر استقلال را شکست می دهد.

 

عماد رضا : پرسپولیس 2 – اسقلال 1

 

من تا زمانی که در سپاهان بودم مثل یک هوادار دربی را دنبال می کردم و چون از رنگ قرمز خوشم می آمد طرفدار پرسپولیس بودم، حالا هم طرفدار این تیم هستم و فکر می کنم پرسپولیس با نتیجه 2 – 1 از سد استقلال می گذارد. اگر استباه نکنم پرسپولیس بازی قبل را هم با این نتیجه استقلال را شکست داده بود.

 

بهروز رهبری فرد: پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

دربی ها دیگر جذابیت های سابق را ندارد شاید اصلا نتایج برای بازیکنان مهم نیست، زمان ما بازیکنان خودشان را می کشتند تا امتیاز بگیرند ولی امروز … من دوست دارم پرسپولیس با حساب 2 – یک استقلال را شکست دهد.

 

علیرضا دلیخون : پرسپولیس یک – استقلال صفر

 

پرسپولیس اگر  چه مقابل ملوان باخت اما انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارد من فکر کنم پرسپولیس با نتیجه یک – صفر استقلال را شکست دهد.

 

شاهرودی : پرسپولیس 2 – ساتقلال یک

 

من فکر کنم پرسپولیس این بازی را دو بر یک به سود خود تمام می کند و هادی نوروزی و غلامرضا رضایی گل های پرسپولیس را در این بازی به ثمر می رسانند.

 

مصطفوی : پرسپولیس یک – استقلال صفر


هر دو تیم در بازی‌های قبلی نتوانستند مقابل حریفانشان پیروز شوند به همین دلیل هر کدام از این دو تیم که از نظر مسائل روحی، روانی آماده‌تر باشند می‌توانند برنده میدان باشند به نظر من با انگیزه‌ای که از دایی سراغ دارم فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل حریفش را شکست دهد و در نهایت سرخپوشان 2 بر یک پیروز شوند.

 

ابراهیم آشتیانی : پرسپولیس یک – استقلال صفر

 

نظر من هم بردی یک بر صفر پرسپولیس است و برای این حرفم دلیل دارم پرسپولیس بازی ملوان را واگذار کرده و از لحاظ انگیزه شرایطی بهتر از استقلال دارد . شاگردان دایی این بازی حیثیتی را خواهند برد آن هم با نتیجه یک بر صفر.

 

علیرضا امامی فرد : پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

دربی این بار زیباتر از گذاشته می شود چون بهانه ای برای بد بازی کردن و رو اوردن به بازی احساسی وجود ندارد. پیش بینی من برد 2 – یک پرسپولیس است . پرسپولیس از همه شرایط از استقلال بهتر است.

 

محمود کلهر : پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

پرسپولیس انگیزه بیشتری برای پیروزی در دربی دارد زیرا علی دایی بعد از باخت به ملوان می خواهد تیمش در صدر باقی بماند من فکر کنم نتیجه را پرسپولیس 2- یک به سود خود تمام کند.

 

حسین اوچاقی : استقلال یک پرسپولیس دو

 

با امادگی و انگیزه ای که پرسپولیس برای این بازی دارد به نظر من این بازی را سرخپوشان دو بر یک به سود خود پایان دهند. من به برد پرسپولیس اطمینان دارم.

 

رضا چلنگر : پرسپولیس یک – استقلال صفر

 

به نظر من پرسپولیس پیروز این میدان خواهد بود ان هم با نتیجه یک بر صفر.

 

اسماعیل عقیقه : پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

این مسابقه مثل بقیه بازی هاست و دقیقا مانند همه دربی های دنیا جذابیت دارد. من فکر کنم پرسپولیس با نتیجه 2 – یک استقلال را شکست دهد و فاتح این دربی هم انها هستند.

 

الونگ : پرسپولیس یک – استقلال صفر

 

اول باید بگویم پرسپولیس همیشه در قلب من است و عاشق این تیم هستم… تیم پرسپولیس جوانگرایی کرده زمان می برد تا تبدیل به ان تیم شود که هواداران می خواهند. آروز می کنم هواداران پرسپولیس در پایان این دیدار خوشحال باشند و تیم پرسپولیس با نتیجه یک – صفر دربی را برنده می شود.

 

یونس باهنر : پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

پرسپولیس از لحاظ تیمی از استقلال سرتر است … سرخپوشان بخاطر انسجام بهتر می توانند استقلال را شکست دهند . به نظر من بازی 2 – یک به سود پرسپولیس تمام شود.

 

محسن عاشوی : پرسپولیس یک – استقلال صفر

 

خط میانی و حمله پرسپولیس شرایط خوبی دارد اگر چه در خط دفاع هنوز نتوانسته به یک ثبات تیمی لازم برسد. من معتقدم پرسپولیس می تواند این دربی را ببرد و نتیجه هم یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام خواهد شد.

 

امیر حسین اصلانیان : پرسپولیس 2 – استقلال یک

 

پرسپولیس این بازی را با نتیجه 2 – یک می برد خواب دیدم سرخپوشان این بازی را با نتیجه فوق برده اند و هر دو گل را هم غلامرضا رضایی به ثمر رسانده است. اتفاقا یکی از گل ها هم پنالتی بود.

 

مجید فرخزادی : پرسپولیس با اختلاف یک گل می برد.

 

مجید فرخزادی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس کماکان جزو طرفداران پروپاقرص این تیم است و در خصوص پیش بینی نتیجه دربی می گوید سخت است واقعا دربی را پیش بینی کردن ولی فکر کنم سرخپوشان با اختلاف یک گل پیروز این بازی خواهند شد.

 

کورش برمک: پرسپولیس 2 – استقلال صفر

با توجه به اینکه خودم سابقه چند دربی را داشته‌ام، اعتقاد دارم همیشه تیمی که شرایط بدتری داشته باشد، برنده دربی است. پرسپولیس چند هفته‌ای است نتیجه نمی‌گیرد و پیش‌بینی من این است که این مسابقه را 2 – صفر به نفع خود پایان خواهد داد و مطمئناً دروازه‌اش باز نخواهد شد.

 

حمید درخشان: پرسپولیس صفر – استقلال صفر

شرایط دو تیم تقریباً مثل هم است و دلیلی نمی‌بینم تیمی را از پیش برنده این مسابقه ببینم. شاید اگر یکی از دو تیم شرایط ایده‌آلی داشت، می‌شد گفت با اختلاف یکی، دو گل بازی را می‌برد اما شخصاً هیچ‌یک از دو تیم را برنده دربی 69 نمی‌بینم.

 

حسین اوجاقی کاپیتان تیم‌‌ملی ووشو: استقلال یک – پرسپولیس 2

این دو تیم در اکثر مسابقاتی که طی چند سال گذشته داشتند مساوی کردند اما الان شرایط فرق می‌کند و با آمادگی که پرسپولیس دارد اطمینان دارم در این فصل گوی سبقت را می‌برد.

 

سعید راد: پرسپولیس 7 گل به استقلال می‌زند

 

این بازیگر سینما که از پرسپولیسی‌های قدیمی است در مورد داربی می‌گوید: «پرسپولیس داربی را هفت بر صفر می‌برد. البته نه این‌که فکر کنید چشم‌هایم را بسته‌ام و این حرف را می‌زنم. من فکر می‌کنم داربی به همین کری‌خوانی‌هایش قشنگ است. استقلالی‌ها هم می‌توانند بیایند بگویند 8 گل می‌زنند.»

 

او در مورد حرف مهدی فنونی‌زاده که گفته بود استقلال می‌توانسته در یکی از داربی‌ها 6 گل به پرسپولیس بزند اما او به خاطر علی پروین به بازیکنان استقلال گفته بازی را شل بگیرند نیز می‌گوید: «استقلالی‌ها باید در خواب ببینند که 6 گل به پرسپولیس زده‌اند. آن نتیجه 6 – 0 تکرار شدنی نیست.»

او در مورد کم شدن هیجان داربی در سال‌های گذشته نیز می‌گوید: «متاسفانه در این سال‌ها هیجان داربی را خیلی کم کرده‌اند که این از جذابیت داربی کم کرده. بلیت‌ها را هم گران کرده‌اند که باعث شده فوتبال ما هیجان نداشته

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)