پرسپولیس نیوز : با پیشنهاد هادی طباطبایی ورزشگاه آزادی قبل از آغاز لیگ صاحب جایگاه ویژه پیشکسوتان می شود.

هادی طباطبایی پیشکسوت فوتبال و رییس کانون پیشکسوتان و مربیان استان تهران ظهر امروز در نشستی با سیدحسن طباطبایی رییس مجموعه ورزشی آزادی طرحی را که پیش از این به وزیر ورزش ارایه کرده بود را مطرح نمود و پس از موافقت رییس مجموعه ورزشی آزادی مقرر شد تا قبل از آغاز لیگ شانزدهم این طرح به بهره برداری برسد.

براساس طرحی که هادی طباطبایی ارایه کرده است پیشکسوتان فوتبال بالاخره در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی صاحب صندلی های ویژه جهت تماشای مسابقات فوتبال می شوند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته و مساعدت مدیر مجموعه ورزشی آزادی نقشه این طرح تهیه شده و قرار است کار ساخت جایگاه ویژه به زودی آغاز شود.

هادی طباطبایی درباره این موضوع گفت: سال هاست که می بینیم پیشکسوتان فوتبال کشورمان که سرمایه های ورزش مان هستند برای تماشای مسابقات فوتبال با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند. بنده پیش از این طرح خود را به گودرزی ارایه کردم و وزیر محترم با آن موافقت کردند سپس با موافقت شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی به ویژه  مدبر و با تلاشمحسن خمارلو کار را پیش بردیم.

وی افزود: امروز نیز در جلسه ای باحسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این باره گفت وگو کردیم و قرار شد این کار صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)