خبرگزاری پرسپولیس : هجدهمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان، جام مرحوم یونس شکوری که با حضور حدود 70 تیم از آبان ماه آغاز شده بود، با قهرمانی تیم پرسپولیس در رده سنی بالای 50 سال به پایان رسید.

این دوره از جام یونس شکوری در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد که حدود 1200 بازیکن پیشکسوت فوتبال در سه رده سنی بالای 40، 50 و 60 سال در این رقابتها به میدان رفتند.

در رده سنی 40 سال شهرداری منطقه سه، استقلال و شاهد اول تا سوم شدند. در رده سنی بالای 50 سال تیم‌های پرسپولیس، ستاره ورزش و تربیت بدنی ری به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. در رده سنی بالای 60 سال نیز تیم‌های بانک سپه، شعاع و راه‌آهن اول تا سوم شدند.

عصر روز شنبه هم بازی نهایی رده سنی بالای 50 سال بین پرسپولیس و ستاره ورزش برگزار شد که در پایان پرسپولیس در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد.

وحید قلیچ، کاظم سیدعلیخانی، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی‌زاده، جواد حسن‌زاده، حسین رحمانی، سعید نعیم آبادی، غفور کاظمی و فرشاد پیوس نفرات تیم پرسپولیس را تشکیل دادند. علی انصاریان مربی و بهروز رهبری‌فرد سرپرست این تیم بودند.

بهروز سلطانی، حسین کاشی‌نژاد، ابراهیم قاسمپور، مصطفی اردستانی، محمد سجادی، قاسم موافق، محمدحسین ضیایی، رضا آزرمی هم بازیکنان تیم ستاره ورزش بودند که ضیایی هدایت این تیم را برعهده داشت.

ناصر نوآموز، جعفر کاشانی، غلامحسین نوریان، احمد شفیعی، نصرالله رحیمی و مهدی حاج محمد هم کمیته برگزاری این رقابتها را تشکیل داده بودند. در مراسم اختتامیه این مسابقات هم که در تالار پایداری برگزار شد، علاوه بر توزیع جوایز تیم‌های برتر، از زحمت‌کشان این جام تقدیر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)