محمود شافعی گفت: ان شا الله تیم پرسپولیس با برد برابر تیم ذوب آهن بتواند گام نخست نیم فصل دوم را محکم بردارد.

محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن تیم خوبی است و از یک مربی کاربلد به نام مهدی تارتار در نیمکت خود بهره می‌برد. او به خوبی تیمش را هدایت می‌کند و تقابل این ۲ تیم می‌تواند بازی خوبی از آب در آید. امیدوارم تیم ذوب آهن فقط برابر پرسپولیس نمایش خوبی نداشته باشد و در ادامه فصل هم روند خوبی داشته باشد.

او ادامه داد: ان شا الله تیم پرسپولیس بتواند برابر تیم ذوب آهن پیروز شود و گام نخست را محکم بردارد و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

شافعی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: سرخپوشان در نیم فصل اول با حاشیه امنیت خوبی به صدر جدول تکیه زدند، هر چند که قهرمانی در نیم فصل نمی‌تواند تضمین کننده این باشد که آنهاهمین روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. اگر پرسپولیس بازی‌های خانگی خود را با ۳ امتیاز به پایان برساند و در بازی‌های خارج از خانه هم امتیازات خوبی جمع کند در آن صورت می‌تواند امیدوار باشد که پایان فصل به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: سرخپوشان با حفظ روند خوب خود و تقویت در نیم فصل دوم می‌توانند ادامه مسابقات را به خوبی پیش ببرند و به قهرمانی دست یابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)