بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد اورونوف در دیدار با فولاد بیان کرد: اورونوف بازیکن بسیار با کیفیتی است و به نظرم پرسپولیس خیلی حرفه‌ای عمل کرد که این بازیکن را جذب کرد.

حسن شیرمحمدی بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره برد این تیم مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با گل زود هنگامی که در همان دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد به نوعی شوکه شد اما توانست به بازی بازگردد اما در ادامه نیمه اول باز هم روی نداشتن تمرکز لازم، گل دوم را هم دریافت کرد و بازنده به رختکن رفت.

او ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و روی انتقال توپ بازیکنان بسیار موفق عمل کردند. به نظرم پرسپولیس بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود و باعث شد هافبک‌های حریف از جریان بازی خارج شوند. بعد از ۱۰ نفره شدن حریف، پرسپولیس سوار بازی شد و توانست گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند. البته یک گل سالم را هم پرسپولیس به ثمر رساند که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد البته اگر سیستم کمک داور ویدیویی بود شاید شرایط فرق می‌کرد.

شیرمحمدی درباره عملکرد اورونوف در این دیدار بیان کرد: اورونوف بازیکن بسیار با کیفیتی است و به نظرم پرسپولیس خیلی حرفه‌ای عمل کرد که این بازیکن را جذب کرد. او بسیار تکنیکی است و در بازی‌های اخیر این مساله را نشان داده است. اورونوف بسیار خوش فکر بوده و با وجود او پرسپولیس می‌تواند در هر بازی گل‌های بیش‌تری را هم به ثمر برساند. البته نباید از بازی خوب آل‌کثیر هم به سادگی گذشت زیرا در بازی‌های اخیر گل‌های حساسی را هم به ثمر رسانده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره محرومیت کنعانی‌زادگان از داربی افزود: بازیکن در این سطح نباید اخطار به این سادگی بگیرد. این نشان می‌دهد بازیکن تمرکز کافی را ندارد. وقتی بازیکن می‌داند بازیکن هم پستی‌اش آسیب دیدگی دارد و شاید چند هفته نباشد نباید اخطار بچگانه دریافت کند که تیم را دچار مشکل کند. به نظرم این اخطار و محرومیت روی بی‌تجربگی بود.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی پیش رو تصریح کرد: اگر پرسپولیس همانند دیدار مقابل فولاد بازی کند به راحتی در داربی به برتری خواهد رسید. در این دیدار هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود؛ البته این بازی را آن‌قدر حساس می‌کنند که بازیکنان با استرس به میدان بروند و همین باعث می‌شود تماشاگران از دیدن بازی قشنگ محروم شوند.

عملکرد اوسمار مناسب بوده است یا خیر؟ شیرمحمدی در پاسخ به این سوال گفت: پرسپولیس در این ۴ بازی بردهای متوالی را به دست آورده است و این باعث رضایت هواداران شده است. البته درست است که اوسمار پیش از این در تیم مربی بوده اما دیدید که این شوک به سود پرسپولیس تمام شد البته نباید خدمات گل‌محمدی را هم در این تیم نادیده گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)