پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شانس این تیم را برای قهرمانی بیشتر از رقیب سنتی می‌داند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: در این بازی ما دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم به طوری که در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس به دلیل دست کم گرفتن حریف و احیاناً بازی با غرور، بسیار ضعیف ظاهر شدند. دیدیم که در خط دفاع چقدر ناهماهنگی وجود داشت. صادقانه می‌توانم بگویم که در سال‌های اخیر تا به حال ندیده بودم پرسپولیس در یک نیمه انقدر ضعیف باشد.

وی افزود: به هر حال از بازیکنان پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود اما خوشبختانه اوسمار ویرا با تعویض‌هایی که انجام داد موفق شد شرایط را بهتر کند. جا دارد به وحید امیری و محمد خدابنده‌لو تبریک بگویم که واقعاً تاثیرگذار عمل کردند. هرچند که بازیکن اخراجی استقلال خوزستان هم باعث شد تا پرسپولیس سراپا‌ حمله باشد. پرسپولیس‌ در این بازی یک کامبک رویایی زد و یکی از بهترین نیمه دوم‌های تاریخ خود را انجام داد. تا به حال چنین نیمه دومی از پرسپولیس ندیده بودیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل شمس آذر افزود: شمس آذر پر از انگیزه است و واقعاً می‌توان آنها را شگفتی ساز و پدیده مسابقات لیگ برتر دانست اما بازیکنان پرسپولیس باید از نظر روحی و بدنی ریکاوری خوبی داشته باشند. این بازی بیشتر از ۳ امتیاز دارد. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس به صدر جدول برسد اما همه چیز برعکس شد و استقلال صدر را از دست داد. باید مراقب بود که باز هم این اتفاق رخ ندهد. ما در بازی با فجرسپاسی در اولین دوره لیگ برتر همین تجربه را داشتیم و در روزی که هیچکس فکر نمی‌کرد پرسپولیس قهرمان شود توانستیم قهرمان لیگ شویم.

برزگر خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی است که از قبل قابل پیش‌بینی نیست و برای همین جذاب‌ترین ورزش به حساب می‌آید. از طرف دیگر دیدیم که نساجی شرافتمندانه مقابل استقلال بازی کرد و به نظر من استقلالی‌ها این تیم را دست کم گرفته بودند. با این همه ما کاری به تیم رقیب نداریم و فقط باید به بازی خودمان فکر کنیم چرا که دو بازی باقیمانده بازی‌های مرگ و زندگی است. باید در وهله اول شمس آذر را در قزوین شکست دهیم هرچند که زمان زیادی تا این بازی باقی نمانده و باید بازیکنان ریکاوری مناسبی داشته باشند.

برزگر در خصوص اینکه از نظر شما چه تیمی قهرمان خواهد شد گفت: پرسپولیس با کامبکی که مقابل استقلال خوزستان زد به قهرمانی امیدوار شده اما تیمی قهرمان خواهد شد که درصد اشتباهاتش کمتر باشد. کادر فنی باید بتواند حواشی پرسپولیس را کنترل کند و بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری خوبی داشته باشند؛ هرچند که آنالیز تیم شمس آذر بسیار مهم خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)