پرسپولیس نیوز : یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال بیش از رشته های دیگر تخریب وجود دارد، گفت: من دوست ندارم در جایی باشم که افراد پشت سر هم صحبت می کنند.

جواد الله وردی پس از ترک نشست پیشکسوتان پرسپولیس که به نشانه اعتراص به سخنان محمد مایلی کهن بود،  افزود: جلسه بسیار خوبی بود و به طور حتم با حضور این همه پیشکسوت موضوعات خوبی مطرح شده و راهکارهای مناسبی نیز ارایه می شود.

این بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در حمایت از علی دایی این نشست را ترک کرده اید، تصریح کرد: علی دایی نماد باشگاه پرسپولیس و شناسنامه فوتبال ایران است و جایگاه ویژه خود را دارد و افرادی که در خصوص وی سخن می گویند، بهتر است اول در خصوص رفتارهای خود صحبت کنند و سپس برخی مطالب را مطرح کنند.

الله وردی با بیان اینکه ما نباید از روی خودخواهی صحبت کنیم، خاطر نشان کرد: از نگاه من فردی حق دارد در مورد دایی صحبت کند که از وی بالاتر باشد و یا حداقل در حد وی باشد.

وی تصریح کرد: امروز به خاطر علی پروین در نشست پیشکسوتان پرسپولیس شرکت کردم، اما اصلا دوست ندارم در جایی باشم که پشت سر دیگران سخن می گویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)