پرسپولیس نیوز : نجم الدین بخشی می گوید با وجود اینکه چندین سال است در تیم های پایه پرسپولیس فعالیت دارد، برخی او را به اشتباه پیک موتوری می شناسند در حالی که تنها چند سال پیش با موتور به تمرین‌های تیمش می‌رفته است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر اظهار کرد: معتقدم پرسپولیس از تیمی که پارسال در مسابقات شرکت می‌کرد، بهتر شده است اما تنها در کارهای دفاعی این پیشرفت بیشتر حس می‌شود. طوری که در خط هافبک، بازیکن خلاقی به چشم نمی‌خورد و کسی نیست توپ‌ها را پخش کند. بازیکنی مثل تیموریان توپ را از روی بند کفش بازیکن حریف بر می‌دارد و هر جا که دلش خواست پخش می‌کند.

وی ادامه داد: بارها دیده‌ام که هافبک‌های پرسپولیس پنهان می‌شوند و سید جلال حسینی مجبور می‌شود رو به پاس‌های مستقیم بیاورد. فکر می‌کنم بازیکنان دایی باید بیشتر خودشان را باور کنند. همچنین خط دفاع باید تقویت شود. با این حال معتقدم مشکل اصلی پرسپولیس، خط هافبکش است. با آمدن پیام صادقیان مقداری وضعیت بهتر شده است ولی این بازیکن بیشتر از کناره‌ها حرکت می‌کند و هافبک وسط تیم خلاقیت چندانی ندارد. بازیکنان باید بدانند اینجا پرسپولیس است و عملکرد آنها با یک یا دو بازی سنجیده نمی‌شود. باید در همه‌ی بازی‌ها خوب باشند تا حرفی باقی نماند. آنها پیراهن تیم بزرگی را می‌پوشند و نمایشی که ارائه می‌دهند باید تماشگرپسند باشد. به عنوان مثال امید عالیشاه در یک بازی خوب است اما دوباره افت می‌کند.

بخشی همچنین با اشاره به یکی از جملات محمود یاوری خاطرنشان کرد: محمود یاوری در تیم نیروی زمینی می گفت هافبک وسط تیم مثل کمربند است. زمانی که از خانه بیرون می‌روید باید کمربندتان را سفت کنید. در غیر این صورت شلوارتان می‌افتد! کمربند تیم هم همینطور است. از قدیم هم می گفتند اگر خط هافبک را گرفتی، بازی را بردی. در مجموع معتقدم پرسپولیس امسال پتانسیل قهرمانی دارد و با اعتماد به نفسی که از بازیکنان دیدم، فکر نمی کنم چیزی کم داشته باشد.

بخشی که مربی تیم نونهالان پرسپولیس نیز است، درباره وضعیت این تیم هم گفت: تیم نونهالان پرسپولیس در حال حاضر در لیگ دسته یک شرکت می کند و دو مساوی، سه برد و دو باخت کسب کرده است. استعدادهای فوق العاده ای در نونهالان پرسپولیس هستند. مطمئن باشید در آینده اسم بازیکنانی از این تیم مثل علی زنجانی، محمد جواد مولایی، محمد حسینی، مهرشاد مولایی و امیر رضا پور تقی را بیشتر خواهید شنید. حمید استیلی نیز به عنوان مدیر تیم‌های پایه حواسش به همه رده‌ها است و حتی برای دیدن بازی‌های ما به ورزشگاه هم می‌آید.

وی ادامه داد: تیم نونهالان پرسپولیس می‌تواند عصای دست تیم بزرگسالان باشد. مربی مثل ضیا عربشاهی در این تیم به همه درس یاد می‌دهد و خودم به شخصه از او مطالب زیادی فراگرفته‌ام. البته ما امسال تیم را بسته شده تحویل گرفتیم ولی نمی‌خواهیم بهانه هم بیاوریم.

مربی پایه پرسپولیس همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگویش درباره پدیده اردبیلی که به تازگی قرارداد 10 ساله با سرخ پوشان پایتخت بسته است، عنوان کرد: من برای استعدادیابی به شهرهای بسیاری رفته‌ام و از 300 بازیکن تست گرفته‌ام اما بازیکنی مثل امیرحسین حاجی‌زاده ندیدم. تنها آرزو می کنم آدرس اشتباهی به این بازیکن ندهند چون بازیکن بسیار فنی است. می توانم بگویم یک استثنا در فوتبال است . باید به درستی هدایتش کنند. اگر حفظ شود می‌تواند 10 سال بعد یکی از ستاره‌های فوتبال ایران شود. همچنین این بازیکن دو سال دیگر به رده نونهالان پرسپولیس می‌رسد و ما هم تمام سعی‌مان این خواهد بود تا راه درستی برای پیشرفتش نشان دهیم.

 نجم الدین بخشی که انتشار مصاحبه از او چند سال قبل باعث شد، زندگی اش تحت تاثیر آن قرار بگیرد، از اتفاق هایی که در این چند ساله افتاده دلگیر است و می گوید هیچ گاه دوست نداشته شأن خودش را در بین اهالی فوتبال پایین ببیند.

بازیکن سابق پرسپولیس، نیروی زمینی، اکباتان و مس کرمان در پایان گفت‌وگویش درباره سوء‌تفاهمی که برخواسته از مصاحبه چند سال قبلش است، توضیح داد: من برای رفتن به تمرین‌های پرسپولیس و همچنین کار درآکادمی این تیم زیر نظر علی پروین با موتور تردد می‌کردم. اما بعضی رسانه ها به اشتباه خبرهایی منعکس کردند و گفتند که من در پیک موتوری کار می کنم. البته پیک هم شغل شریفی است و من به این صنف کاری ندارم اما انتشار این خبر باعث شده برخی شغل مرا پیک موتوری بدانند. این در حالی است که من سال‌هاست در تیم‌های رده پایه پرسپولیس مربی‌گری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)