پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعد از 5 قهرمانی ، دوم شدن و بی‌انگیزگی اتفاق نرمال و طبیعی است.

اسماعیل حاج رحیمی پور پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی گفت: بازی بدی نبود، با توجه به اینکه 10 بازیکن پرسپولیس نداشت، بازی خوبی انجام داد.

وی در خصوص اینکه پس از اینکه پرسپولیس نتوانست قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر را بدست آورد، اظهار داشت: اشکال ندارد. بعد از 5 قهرمانی ، این اتفاق نرمال و طبیعی است. پس از 5 قهرمانی شما به اندازه کافی انگیزه ندارید.دوم شدن هم خوب است و ایرادی ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تفاوت این تیم نسبت به دهه 50 گفت: آن موقع پول حرف اول را در فوتبال نمی‌زد. عشق و علاقه و عشق به تیم و پرسپولیس همه چیز بود. ما به خاطر علاقه به پرسپولیس بازی می‌کردیم. البته این اتفاق نرمال و طبیعی است. فوتبال حرفه‌ای شده و در تمامی دنیا فوتبالیست‌ها پول‌های زیاد دریافت می‌کنند. در آن زمان فوتبالیست بودن تنها شغل یک بازیکن نبود ولی الان شغل بازیکنان است و این اتفاق اصلا ایرادی ندارد. فوتبال حرفه‌ای شده و فوتبالیست نیز باید زندگی کند.

حاج رحیمی پور در خصوص انتقاد پیشکسوتان از برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: شما وقتی پول ندارید به جای خرید مرسدس بنز، پراید باید بخرید. شرایط پرسپولیس کنونی عادلانه نبود و باشگاه‌های دیگر پول‌های زیادتر نسبت به پرسپولیس داشتند. البته من به آینده امیدوارم. با بودن آقای درویش خیلی چیزها در این تیم تغییر خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)