سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد بازیکنان این تیم به احترام مدیرعامل باشگاه در تمرینات حاضر شدند.

حسین نجاتی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط بسیار خوب و مطلوب است و بازیکنان به دنبال بخشی از مطالبات خود هستند و توقعاتی از باشگاه دارند که مدیرعامل باشگاه آقای کشوری‌فرد در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: آقای کشوری‌فرد شبانه‌روز در تلاش است تا مشکلات رفع شود و بازیکنان تیم هم وقتی تلاش او را دیدند با قضیه کنار آمدند. بازیکنان صبا به احترام مدیرعامل باشگاه در تمرینات حاضر شدند و اکنون تمرینات‌شان را انجام می‌دهند. مشکلات مالی هم در چند روز آینده حل خواهد شد و بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه قرار بود بعد از انتخاب استاندار قم شرایط تیم صبا بهتر شود، اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه صبا مورد حمایت استاندار است و آنها نیز قول داده‌اند به زودی مشکل مالی باشگاه صبا برطرف شود.

نجاتی در خصوص دیدار روز جمعه پرسپولیس و صبای قم نیز گفت: در این بازی با آمادگی بالایی حاضر خواهیم شد و مصمم هستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. صبا همیشه پرسپولیس را اذیت کرده و این تیم را شکست داده‌ایم و در این بازی هم انشاءالله برابر پرسپولیس به پیروزی می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)