پرسپولیس نیوز : در آستانه  فینال امشب لیگ قهرمانان نظر کاپیتان استقلال و پرسپولیس را درباره این بازی در یک خط جویا شدیم.

در آستانه فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا به سراغ کاپیتان های دو تیم بزرگ پایتخت، استقلال و پرسپولس رفتیم و مکالمه ای کوتاه با هر کدام داشتیم. سوال این بود که طرفدار کدام تیم اروپایی هستید (تیم مورد علاقه هر کدام می توانست تیمی غیر از بارسلونا و یوونتوس باشد) و پیش بینی شان از بازی امشب و نتیاج چیست.

 رضا عنایتی، کاپیتان استقلال طرفدار بارسلونا است و نتیجه بازی امشب را برد بارسا با اختلاف دو گل پیش بینی کرد. وقتی از او نتیجه خواستیم عنوان کرد که به نظرش بارسلونا 3 بر یک برنده می شود. او درباره گلزنان آبی واناری ها هم نظری داشت که شاید البته نظر هر بارسایی همین باشد؛ نیمار و مسی.

جواب های کاپیتان سرخپوشان اما شباهت هایی با عنایتی داشت. محمد نوری در پاسخ به اولین سوال که طرفدار کدام تیم اروپایی هستید گفت ما خانوادگی بارسایی هستیم. وقتی درباره برنده بازی سوال شد او با پوزخندی گفت: معلومه بارسا. پیش بینی محمد نوری از نتیجه بازی امشب اما این شباهت را با نظر عنایتی داشت که او هم بارسا را با اختلاف دو گل برنده می دانست. اما پیش بینی اش 2 بر صفر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)