کاپیتان مس تنها محروم نارنجی پوشان

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند شاگردان دايی در ديدار با نفت تهران بهترين پيروزی فصل را رقم زدند اما با توجه به بازگشت محرومان و مصدومان تركيب 11 نفره تيم در بازي با مس تغییراتی خواهد داشت.

 

با بازگشت سپهر حيدري به قلب خط دفاع احتمالا او در كنار سکوبرت قرار خواهد گرفت که علی دایی در بازی برابر نفت از عملکرد او رضایت داشت.

 

نورمحمدي همچنان محروم است و از بین شیری و سکوبرت یک نفر باید زوج سپهر را تشکیل دهد که شانس سکوبرت بیشتر است.

 

همچنين با مصدوميت جلال اكبري شکوری در جناح چپ خط دفاع به كار گرفته خواهد شد و بازي زیبای علي عسگري در گوش راست هم احتمالا دايي را مجاب خواهد كرد از اين بازيكن در همين پست بهره گيرد.

 

با توجه به مصدومان و محرومان پرسپوليس از جمله غلامرضا رضايي ،جلال اكبري و عليرضا نورمحمدي ليست بيست نفره به سختي تكميل شد . دايي مجبور شد نام روح الله سيف اللهي مهاجم جوان خود را در اين ليست قرار بدهد و به هتل المپيك ببرد. همچنين مهدي شيري هم بعد از دو بازي سكو نشيني به اردوي تيم خود راه يافت.

 

اما در میانه میدان ، مصدومیت شدید محمد نوری از ناحیه دست باعث شده احتمال حضور او بسیار کم شود و چنانچه نوري به بازي با مس نرسد بادامكي  جاي او را در مركز خط سه نفره خواهد گرفت و تياگو به عنوان هافبك دفاعي بازي خواهد كرد.

 

در گوش چپ هم با وجود اینکه فشنگچي در بازی برابر نفت به عنوان یار جایگزین وارد بازی شد شانس بازی وی از ابتدا برابر مس نسبت به منصوري بیشتر است.


با توجه به گلزنی هادي نوروزي در راس خط حمله به احتمال زیاد وی به آرفی و هاشیمان ترجیح داده می شود و  به نظر مي رسد عليرضا محمد بازهم بايد روي نيمكت بنشيند چرا كه دايي در جناح راست خط دفاع مدت هاست از سامان آقازمانی استفاده می کند.


علیرضا حقیقی هم هفته هاست پس از سپری کردن دوران محرومیتش درون دروازه جا افتاده و با تمام این تفاسیر ، تركيب احتمالی پرسپوليس مقابل مس با 4 تغییر به این ترتیب خواهد بود: علیرضا حقيقي، سپهر حيدري، سکوبرت، ابراهیم شكوري، سامان آقازماني، مازيار زارع ، تياگو فراگو ،
امیرحسین فشنگچي ، حمیدعلي عسگري ، حسین بادامكي  و هادی نوروزی.

سرمربی : علی دایی

 

اما در سوی دیگر میدان تنها محروم مس مقابل پرسپولیس فرزاد حسین خانی کاپیتان نارنجی پوشان خواهد بود. مس در این بازی اتکای بسیار زیادی به شم گلزنی لوسیانو ادینهو خواهد داشت که انگیزه های بسیاری برای بازی در ورزشگاه آزادی و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ دهم خواهد داشت.

 

مس کرمان با این ترکیب احتمالی به میدان خواهد آمد: ارشاد یوسفی ، پیروز قربانی ، قاسم دهنوی ، احمد حسن زاده ، فرهاد سالاری پور ، میلاد فخرالدینی ، شجاع خلیل زاده ،  کیوان امرایی ، محمد منصوری ، مهرداد پولادی و لوسیانو ادینهو

سرمربی : صمد مرفاوی

 

زمان برگزاری : پنج شنبه 8 اردیبهشت 90 ساعت 20:25

ورزشگاه : آزادی تهران

 

داور : علیرضا فغانی

کمک ها : حسن كامراني فر-حميد نظري-حسين زرگر . ناظر:حسين عسگري

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)