سعید صادقی را باید خرید جدید پرسپولیس برای فصل آینده بدانیم.

سعید صادقی هافبک ملی‌پوش تیم گل‌گهر سوژه اصلی این‌ روزهای بازار نقل‌وانتقالات ایران است، بازیکنی که همزمان مذاکراتش با استقلال و پرسپولیس در جریان بوده ولی حالا در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

مدیربرنامه‌های صادقی در مذاکره با پرسپولیسی‌ها و رضا درویش ادعای جالبی را مطرح کرده است: «استقلال ۲۲ میلیارد تومان برای یک فصل به سعید صادقی پیشنهاد داده است. سپاهان اصفهان هم حاضر است ۲۵ میلیارد تومان برای یک سال به او بپردازد و گل گهر سیرجان تیم خودش هم ۲۷ میلیارد تومان می‌دهد. حالا شما چقدر می‌خواهید بپردازید؟»

اما آخرین پیشنهاد مالی پرسپولیس به صادقی ۱۲ میلیارد بود که مشابه رقم قرارداد ملی پوشانی چون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی می باشد.

سعید صادقی شاگرد یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو مشهد بود و رابطه بسیار خوبی بین این دو برقراراست و دو طرف به تازگی تلفنی با یکدیگر صحبت کرده اند.

سعید صادقی در این تماس تلفنی به یحیی گل‌محمدی گفته است: «من و تمام اعضای خانواده ام پرسپولیسی هستیم و جای دیگری هم نمی‌خواهم بروم اما باشگاه باید به خواسته‌های من توجه کند. در حال حاضر پیشنهادات خیلی بهتری به ویژه از لحاظ مالی دارم اما حاضرم با رقمی کمتر پرسپولیسی شوم.»

صادقی که پیشنهادات بالاتر از این رقم را هم در جیب داشت، ترجیح داد جایی بازی کند که دیده شود و به همین دلیل پیشنهاد مالی پرسپولیس را قبول کرد.

توافقات بین پرسپولیس و صادقی انجام شده بود ولی دلیل تاخیر این بازیکن برای امضای قرارداد اول به پیش پرداخت و بعد به حضور این بازیکن در شمال کشور برمی گشت.

بالاخره پنجشنبه پیش پرداخت به حساب صادقی واریز شد و اگر اتفاقی رخ ندهد، سعید شنبه به هواداران پرسپولیس معرفی خواهد شد. گفتنی است مذاکرات بین مدیران پرسپولیس و صادقی در محلی خارج از ساختمان باشگاه پرسپولیس انجام و توافقات در آن جلسه نهایی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)