مرجع خبری پرسپولیس : طی روزهای گذشته جوسازی های زیادی در خصوص پیوستن امیرقلعه نویی و علی دایی به تیم فوتبال تراکتورسازی صورت گرفته اما تمام این صحبت ها فقط ساخته و پرداخته ذهن رسانه هاست.

 

در روزهای اخیر یک جریان رسانه‌ای به وجود آمد مبنی بر این‌که امیر قلعه‌نوعی قصد دارد سپاهان را ترک کرده و به تیم فوتبال تراکتورسازی برود. این خبر اما به هیچ عنوان صحت ندارد و مسوولان باشگاه تراکتورسازی هیچ مذاکره‌ای با سرمربی فعلی سپاهان انجام نداده‌اند و برنامه‌ای هم برای آوردن او به تبریز در حال حاضر وجود ندارد.

در این میان این شایعه هم مطرح شده که علی دایی سرمربی آذری پرسپولیس جانشین فراز کمالوند در تراکتور خواهد شد.

 

 

به نوشته مرجع خبری،بر همین اساس یک پیام کوتاه از طرف روزنامه تماشا ، وابسته به تیم رسانه ای مشاور رئیس جمهور به صورت گسترده در سطح کشور منتشر شد مبنی اینکه “دایی سرمربی تراکتورسازی می شود” و از دریافت کننده خواسته شده بود خبرهای بیشتر را در این روزنامه پیگیری کنند.

 

اما این باشگاه آذری هیچ مذاکره‌ای با سرمربی پرسپولیس انجام نداده است و  با توجه به اختلافات ریشه ای هواداران تراکتوری با شخص علی دایی این امر غیرممکن به نظر می رسد و آنچه که مسلم است اینکه اولویت تراکتوری‌ها حفظ فراز کمالوند است و اخبار اخیر فقط در حد شایعه است.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)