پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید علی اکبر طاهری در چنین شرایطی باید از مدیریت باشگاه پرسپولیس استعفا بدهد.

فرشاد پیوس در باره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی از نظر مدیریتی ندارد. شنیده‌ام مدیریت باشگاه اعلام کرده اگر هر هوادار 5 هزار تومان بدهد مشکلات مالی باشگاه برطرف خواهد شد. این حرف نشان از ضعف طاهری است. باشگاه پرسپولیس شأن و شخصیت دارد. یک مدیر بی تجربه نباید با حرف‌های خود به شخصیت باشگاه توهین کند. ما سالیان سال برای این تیم زحمت کشیده‌ایم و الان یک نفر همه چیز را خراب می‌کند.

وی افزود: مدیری که نمی‌تواند یک اسپانسر جذب کند بهتر است استعفا بدهد و برود. باشگاه پرسپولیس جای پول گرفتن از هوادار نیست. در این باشگاه هوادار فقط از تیم حمایت معنوی می‌کند نه اینکه بخواهد پول به باشگاه بدهد. آقای طاهری! اگر توان جذب اسپانسر و حل مشکلات مالی را نداری استعفا بده و برو تا افراد کار بلدی چون دادگان مدیریت پرسپولیس را برعهده بگیرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اعضای هیات مدیره هم ضعف دارند که از طاهری حمایت می‌کنند. آنها فکر می‌کنند وظیفه‌شان دخالت در کار مربی است در حالی که هیات مدیره باید سیاست‌های کلان را تدوین کند و در جهت حل مشکلات مالی باشگاه قدم بردارد.

پیوس با بیان اینکه برانکو عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است، اضافه کرد: برانکو تا به امروز عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است. تیم با وجود مشکلات مدیریتی خوب بازی می‌کند و در بازی مقابل فولاد دیدیم که خوب هم نتیجه می‌گیرید. باید از برانکو حمایت کنیم و اجازه دهیم تا کارش را انجام دهد. اگر مدیران باشگاه اجازه بدهند او می‌تواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

او تاکید کرد: پرسپولیس در دیدار برابر فولاد با انجام یک بازی منطقی به پیروزی رسید. البته همانطور که گفتم این تیم در دیدارهای قبلی هم خوب بازی می‌کرد و این پتانسیل را داشت که به پیروزی برسد. با این حال خوشحالم که در دیدار برابر فولاد به حقش رسید. البته این تیم کمی در خط دفاع مشکل دارد که باید این ضعف در دیدارهای آینده برطرف شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)