مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره سخنان حمید استیلی درباره هوادران این تیم گفت: امثال من و استیلی با لطف هواداران به جایگاه كنونی دست پیدا كرده ایم و باید مدیون آنها باشیم نه طلبكار.

فرشاد پیوس اظهار داشت: هواداران پرسپولیس عاشق تیم محبوب خود هستند و در شرایط كنونی این تیم، آن جمعیت پنج هزارنفری كه روز گذشته به ورزشگاه رفته بودند ، شاهكار كرده اند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بدون هوادارانش فرقی با تیم های دیگر نخواهد داشت و اگر تماشاگری به ورزشگاه نیاید فوتبال لطفی ندارد و مثل بازی های محلات می شود.

وی افزود: از صحبت های دیروز حمید استیلی خیلی ناراحت شدم زیرا ما هرچه داریم از این هواداران است.

پیوس گفت: فكر می كنم استیلی از روی احساسات این صحبت ها را مطرح كرده است و اگر حمایت هواداران را می خواهد باید تیم خود را بهتر كند نه اینكه از آنها بخواهد به ورزشگاه نیایند.

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: حمید استیلی از آغاز فصل پس از نتایج ضعیف تیمش درخواست زمان بیشتری برای بهتر شدن شرایط كرده است. فكر می كنم زمان كافی به او داده شده و با او بار پرسپولیس به مقصد نمی رسد و در بهترین شرایط در رتبه پنجم یا ششم جدول قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اگر باشگاه پرسپولیس قصد انتخاب سرمربی جدیدی دارد باید هرچه زودتر این كار را انجام دهد نه اینكه وقتی كار از كار گذشت به فكر تیم بیفتند.

پیوس درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: در این بازی پرسپولیس در دقایقی از بازی با ارائه یك بازی سریع حملاتی روی دروازه حریف طراحی كرد اما تعویض های بسیار بد استیلی روند كار را تغییر داد تا امتیازات این مسابقه از دست برود.

وی ادامه داد: جواد كاظمیان در این بازی بسیار خوب كار می كرد و دلیلی برای تعویضش وجود نداشت. غلامرضا رضایی هم خیلی خوب بازی می كرد و اگر به دلیل خستگی نمی توانست به بازی ادامه بدهد باید با یك مهاجم دیگر جایگزین می شد نه یك بازیكن دفاعی.

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تاكید كرد: من این سخنان را از روی غرض و یا چشمداشت مطرح نمی كنم، اینها حرف دل هواداران است و می خواهم پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)